25-03-2017, 12:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-03-2017, 12:32 przez andrew7800.)
A nie sprawdzałeś wtrysków przed montażem? Ja zawsze dla pewności sprawdzam i jestem pewien w jakim stanie są. Raz miałem w klienta aucie z czterech dwa działały prawidłowo, jeden lał na potęgę, a ostatni nic nie działał bo się zapiekł.
Moja rada poświęcić około godzinki. Zdemontować wtryskiwacze i zawieźć do zakładu w celu weryfikacji. Podłączą, sprawdzą i wszystko będzie jasne czy są ok czy któryś do regeneracji lub wymiany. To ważne do prawidłowej pracy silnika.
Co do dziury w tłoku to ten wtrysk lał na potęgę i doszło do stopienia tłoka. Nie zawsze to wina mapy. Samo sprawdzenie wtrysków od AFN-a kosztuje 50-100zł.
Moja rada poświęcić około godzinki. Zdemontować wtryskiwacze i zawieźć do zakładu w celu weryfikacji. Podłączą, sprawdzą i wszystko będzie jasne czy są ok czy któryś do regeneracji lub wymiany. To ważne do prawidłowej pracy silnika.
Co do dziury w tłoku to ten wtrysk lał na potęgę i doszło do stopienia tłoka. Nie zawsze to wina mapy. Samo sprawdzenie wtrysków od AFN-a kosztuje 50-100zł.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM