24-03-2017, 11:36
Spoko bardzo dobrze ze w tym temacie piszesz. Od tego sa.
Takie pytania sa troche dziwne dla mnie. Dziura w tloku to wynik nie duzej dawki paliwa tylko sikniecia jakby nitki a nie rozpylonej mgly paliwowej. Tu w afn masz wtryski z 5cioma otworkami o srednicy 210 nano metrow. Wtryski od transportera to 216 nano metrow. Teraz ludzie zakladali juz dawno temu koncowki z otworkami 230 260 i wiecej. Jak ktos celuje w wyniki powyzej 300 koni to otworki nawet 330 nano metrow nie robia dziury w tlokach.
Zalezy w jaka moc celujesz to tak w okolice 160 KM to tak wtryski 216 plus turbo od asz lub awx. IC starczy na ponad 200 koni. Sprzeglo jednomasowe od 1z tez trzeba dac.
Takie pytania sa troche dziwne dla mnie. Dziura w tloku to wynik nie duzej dawki paliwa tylko sikniecia jakby nitki a nie rozpylonej mgly paliwowej. Tu w afn masz wtryski z 5cioma otworkami o srednicy 210 nano metrow. Wtryski od transportera to 216 nano metrow. Teraz ludzie zakladali juz dawno temu koncowki z otworkami 230 260 i wiecej. Jak ktos celuje w wyniki powyzej 300 koni to otworki nawet 330 nano metrow nie robia dziury w tlokach.
Zalezy w jaka moc celujesz to tak w okolice 160 KM to tak wtryski 216 plus turbo od asz lub awx. IC starczy na ponad 200 koni. Sprzeglo jednomasowe od 1z tez trzeba dac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.