Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Analiza logów basic settings 04-grupa 11
#21
Witam a ja mam jeszcze jedno sprawdź dobrze wężyk od sztangi bo lubi się przecierać od półośki miałem podobnie tylko u mnie zatarła się sztanga od turbo ale teraz inne kłopoty .
Odpowiedz




#22
hmm 5 mm to turbo juz zgon. Jak bedzie 2 mm to turbo juz do wymiany jest. Luz moze byc minimalny i po osi i poprzecznie. W sumie poprzeczny moze byc nieco wiekszy bo zniweluje go olej na ulozyskowaniu ale podluzny jest najwazniejszy bo swiadczy to o wytarciu sie tulejki z brązu w korasie.
Na 100% masz jakis program wgrany ale tak jak pisalem jakis osioł podniósł parametry na tyle mocno ze tu seryjne turbo tego nie przeżyje za dlugo. Te turbiny od 115 konhych sa takie same jak w 110 i niektorych 90 konnych silnikach. Ich doladowanie jakie maja to 1950 mBar do 2050 mBar. Po programie podnosi sie nieco doladowanie i dawke paliwa ale tak ze doladowanie nie powinno przekraczac 2150-2200 mBar. Powyzej juz turbo wchodzi na takie obroty ze juz sie nie wyrabia i sie ukreci.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#23
Witam, jestem po wymianie turbiny, na używaną, ale niby sprawną, luz na wirniku góra-dół zerowy, na boki minimalnie się rusza, turbina przed założeniem została rozebrana i wyczyszczona, po montażu i jeździe próbnej Galaxsior zaczął się zbierać całkiem zgrabnie w porównaniu do tego co było, przyspiesza równo i nie muli tak jak to było na mojej turbinie. Także moje boje na tą chwilę z brakiem mocy zakończone, zobaczymy w najbliższym czasie czy stan ten będzie się utrzymywał cały czas, czy może jednak będzie się coś działo, oby nie. Pozostaje mi tylko uszczelnić pompę vacum bo cieknie z pod pokrywki ropa, nie mocno, ale jak łapie dłonią dolną część pompy to jest wilgotna, może dociągnięcie śrub pomoże, zobaczymy. Dziękuje wszystkim za pomoc i niech moc będzie z nami Shy
Odpowiedz
#24
tylko nie doszczelniaj czasem silnikonem jakims tej pompy tandemowej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#25
Witam, pompa Vacum ( tandem ) uszczelniona ropa nie cieknie, uszczelka którą dorobiłem na ploterze się sprawdziła, założyłem ją na ten oring uszczelniający docisnąłem pokrywką mocno dociągając śruby ( zatrzymać klucz pół obrotu przed ukręceniem śruby Wink ) i jak na raziu suchutko pod pompką. Ale pojeździmy i zobaczymy jak będzie dalej. Jeszce raz dziękuje kolegom za pomoc w walce z moim Galaxem, choć auto nie poddaje się i przywitało mnie nowym problemem a mianowicie sprawdzając VCDS-em czy mam jeszcze jakieś błędy w sterowniku okazało się, że po wykonaniu testu klimatyzacji, który przeszedł niby ok, sprawdziłem błędy i pokazał mi się taki:
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154), 35-00, także walki będzie ciąg dalszy. To by było na razie tyle, pozdrawiam wszystkich Shy
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 15 1,373 30-08-2023, 06:14
Ostatni post: wesol
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 0 287 26-07-2023, 16:17
Ostatni post: lpbilusie@o2.pl
  Sharan 1.9 BVK 115KM nie zbiera się z dołu. Proszę o analizę logów. burry-gk 2 868 16-05-2023, 16:23
Ostatni post: wesol
  analiza logów AFN pupek 13 3,627 28-03-2023, 13:48
Ostatni post: jacektokarz5@gmail.com
  Sharan 1.9 AVG wielka prośba o analizę logów Lenino 7 1,493 15-09-2022, 21:23
Ostatni post: wesol
  Analiza logów 1.9 tdi AUY mati2810 2 957 12-05-2022, 06:16
Ostatni post: wesol
  Prośba o analizę logów 1.9 AUY Mikooo 5 1,615 12-04-2022, 14:26
Ostatni post: wesol
  Analiza Logów 1.9 TDi AUY Kozi 0 1,037 17-08-2019, 20:32
Ostatni post: Kozi
  analiza, logi 1,8 t picia78 3 2,067 15-07-2019, 21:37
Ostatni post: picia78
  Prośba o analizę logów. Cewka ? 1.8t awc Ars 3 2,698 07-04-2019, 10:57
Ostatni post: tolus24

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości