Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Grupy: 003,011 -
http://vaglog.rtnet.pl/mati0072_164718.html
Na trójce, nie miałem miejsca na 4. Coś tu widać? Robiłem na szybko...
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ludzie czy w y macie jakies problemy ze zrozumieniem. Wyraznie zawsze podaje- turlasz sie zaledwie. zapinasz bieg wysoki i pedal w podloge. W podloge to w podloge nie na pol nie na 3/4. Iel ci drogi potrzeba by pryz predkosci zaledwie 20 km/h zapiac bieg nawet 5 i bujnac sie do tych 3000 obr silnika z pedałem w PODŁODZE ??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Mówiłem wyraźnie, że pedał ma być do dechy, nie ja prowadziłem auto.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
logi mozna smialo robic nawet samemu. Ja tak zawsze robnie. przeciez nie bede sie wnerwial jak mi zrobisz nawet pierwsze 20 sekund nawet na postoju. Prosta sprawa. na postoju ustawiasz wszystko na lapku. wlaczasz start na logowaniu i ruszasz na jedynce tak by bujnac auto do 20-30 km/h zmieniasz z jedynki na czwórke i pedal w podloge. auto bedzie sie mulowato rozpedzalo ale oto wlasnie chodzi. Rozbujasz do tych nawet 3 tys obr, zatrzymujesz sie i wylaczasz logowanie.
Zawsze tez mozesz logowac grupy osobno np 011, bedzie bardziej czytelne.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.