Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Chyba w zeszlym roku znajomy zakupil komplet pompek za 1000-1200 zl i jezdzil. Swoja droga to szedlbym w strone wymiany uszkodzonego pompowtrysky na zasadzie zamiany i testu jednej uszkodzonej sztuki. Nie istotne czy masz nowe czy dtare uszczelniacze. Olej napedowy w silniku oznacza usterke i nie bedzie to dobrze chodzilo nawet na pompkach ze zlota. U mnie zaczely sie problemy i poczulem zapach ropy w oleju. Jesli stan oleju sie podnosi to juz jest katastrofa. Zaczalbym od wymiany tych nowych uszczelniaczy i poogladal czy sie ktorys nie podwinal.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
moze w glowicy gniazda wyrobione. Ja tam mam nieco mocniej dokrecone. Uszczelniacze warto wymienic bo jakby nawet trzebabylo pompki dawac do regeneracji to mozna je wykozystac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 30
Liczba wątków: 3
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Do Bogos'a: Pompki ANU powinny mieć końcówkę AH lub H.
Liczba postów: 1,474
Liczba wątków: 38
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
6
Ok dzięki, Właśnie sprawdziłem. Więc mam 4 sztuki pompowtrysków z końcówka AH z przebiegiem 170.000tys przebieg 100%pewny.Jakby ktoś potrzebował to pisać.