18-05-2018, 20:56
To nie ma znaczenia czy brt czy bvh czy asz czy ajm czy auy. Tam są generalnie te same zestawy.
Sam sens przejścia na jednomas jest. Bo na dom zawsze będziesz musiał uważać, oszczędzać itd. on będzie się coraz bardziej psuł i nigdy nie wiesz czy do wymiany będzie po 150 tys km czy może po 50 tys km czy jeszcze szybciej. Także nie muszę się pałować i czasami jadę na 4 lub 5 biegu, obroty 1300 i daje pedał gazu w podłoge i nie ma bulu. Przy tuningu auta zwłaszcza jak ktoś nie robi za dużo koni bo małe turbo itp to można sobie pozwolić na zrobienie z samego dołu powiedzmy 390 Nm. Fajnie by chyba też było zrobić że turbo będzie się budzić od 1500 obr i auto już będzie ciągnąć a nie od 1900 obr co nie.
Sam sens przejścia na jednomas jest. Bo na dom zawsze będziesz musiał uważać, oszczędzać itd. on będzie się coraz bardziej psuł i nigdy nie wiesz czy do wymiany będzie po 150 tys km czy może po 50 tys km czy jeszcze szybciej. Także nie muszę się pałować i czasami jadę na 4 lub 5 biegu, obroty 1300 i daje pedał gazu w podłoge i nie ma bulu. Przy tuningu auta zwłaszcza jak ktoś nie robi za dużo koni bo małe turbo itp to można sobie pozwolić na zrobienie z samego dołu powiedzmy 390 Nm. Fajnie by chyba też było zrobić że turbo będzie się budzić od 1500 obr i auto już będzie ciągnąć a nie od 1900 obr co nie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.