Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rysunek techniczyny
#11
co do rysunku już kumam .
1.A teraz czy dłutak modułowy do uzębień zewnętrznych prostych będzie dobry do dłutowania fellows ?
2 jakich narządzi użyć do trasowania otworów ??
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"Tongue
Odpowiedz




#12
dzięki wielkie Big GrinTongue
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"Tongue
Odpowiedz
#13
jak będę coś potrzebował na pewno się odezwęBig Grin
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"Tongue
Odpowiedz
#14
Jeszcze jedno pytanko Smile
Przyrząd do pomiaru średnic pod pasowanie (czyli z dokładnością do 0,001)
dodam NIE WIELKIE ŚREDNICE ????
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"Tongue
Odpowiedz
#15
Trochę już lat temu odszedłem od projektowania, nie mam obecnie w moim starym łbie obecnych norm rysunku tech. bardziej w stronę warsztatową poszedłem.

Kiedyś tak pokazane otwory przyjmowało się jako rozmieszczone symetrycznie. Kat od wpustu można by wywnioskować w tym założeniu, jednak dostając taki rysunek aby wykonać detal wolałbym mieć tek kąt zwymiarowany.

Brak pasowania przy takim otworze oznaczał zwyczajowo - wykonać w klasie średnio dokładnej ale to nie jest jednoznaczne w sumie nie wiadomo czy wiercić czy rozwiercać na dokładne pasowanie.

Czy te otwory fi 8 to na ostry kant a może fazka 0,5/45 by się prosiła.
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
[Obrazek: stopka.png] - Pozdrawiam - moja www
- kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości