23-08-2015, 13:15
nie mam pojecia po co tam gdzies ciagnal ten przewod ale pewnei tylko tak tam go ze tak powiem schowal i tyle. Instalacja podcisnieniowa jest mega prosta. mamy źródło podcisnienia czyli pompe vaq dalej elektrozaworek i wlasnie dalej ta gruszke turbo. Tak samo jest z inymi podzespolami jak EGR czy jakies klapy gaszace itd. Tu nie mamsz klapy gaszacej bo to bylo w nowszych silnikach. Generalnie mozesz podmienic elektrozaworki- ten od egr z tym od turbo dla testów. To podlaczenie co wykonal mechanik to sie robi nie n stale tylko na sprawdzenie. Gruszke musisz sprawdzic czy jest szczelna i czy nie jest zatarta. Łapke od geometrii tez sprawdzic czy sie plynnie daje ruszyć. Wezyki rzecz jasna maja byc szczelne,najlepiej nowe. Ten wezyk co idzie do ECM tez ale pamietaj ze w ECM jest tez wezyk w srodku ktory dosc czesto łapie dziurke bo to wezyk kauczukowy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.