Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
(23-08-2015, 20:51)frik napisał(a): Z ciekawości aż poszedłem sprawdzić co to może być podłączone. Okazało się że podciśnienie idzie rurką na drugą stronę grodzi i dalej gdzieś za wentylatorem dmuchawy. Podejrzewam, że może to być podłączone ze sterowaniem nawiewami.
Wewnętrzny obieg sterowany jest siłownikiem podciśnieniowym. A nad wentylatorem jest klapa zamykająca.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
10-09-2017, 19:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-09-2017, 19:30 przez PAMONIUSZ.)
dzisiaj podpialem wakuometr i samapompa. ładnie ssie prawie 1.6 bara, ale gubią wężyki Jakbym chciał wymienić wężyki podciśnienia, czy bez kanału (pod blokiem) jest to wykonalne. Przyjrzałem sie ze napewno do zdjecia filtr powietrza, półka podszybia, dolot. Za silnikiem jest aluminiowa blaszka co zasłania te wężyki (czy jest ona konieczna?- pewnie to oslona termiczna) Czy coś jeszcze muszę zdemontować?
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
Wszystkiego nie uda Ci sie zrobić od góry. A na tej blaszce zamocowane są dwa elektrozawory podciśnienia turbiny i egr
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
czyli podzielę na dwie fazy... gora pod blokiem, dół jak znajde kanał... dzięki i pozdrawiam
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
A co to za podcisnienie 1.6 bara?
Poza tym jakie wartosci podcisnienia masz na wezykach?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
No właśnie, co to za wartość 1.6 bar-a i czego dotyczy, pompa tandemowa na wolnych obrotach ma wymagane min. 3.5 bar-a, a na wysokich około 7.5 bar-a.
Pozdrawiam
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Na wysokich to 7 bar to juz slaba ta pompa. Predzej 9 do 10 bar daje dobra. Tyle ze jak tu mowa o podcisnieniu i w afn to ani tam pompy paliwa nie ma takiej czyli nie tandemowa a sama vaq.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
pewnie źle przeliczylem bo mam angielskie podziałki ale na króćcu mam wyzej niz zielone pole. dalej nie mierzylem bo wieczór złapał. po zdjęciu jedego z wezykow chyba fi 3,5 przy trójniku pękł na końcu wiec pozostałe sa w tej samej słabej kondycji. Stąd zamiar ich wymiany.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
10-09-2017, 21:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-09-2017, 21:46 przez mamwi.)
Trochę niewyraźne zdjęcie, ale jednostka to chyba mmHg
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Zgadza się, że najlepiej jak ma na wysokich około 10 bar-ów ale ja pisałem o minimalnych wartościach, a ta dla około 4000obr/min jest właśnie 7.5 bar-a. Kolega PAMONIUSZ ma silnik asz w opisie dlatego pisałem o tandemie, a temat pewnie wybrał pokrewny .
Pozdrawiam
|