Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak na odległość to ja nie wiem czy sprawdzałeś węże czy nie ma dziury itp. Generalnie sumie też może turbo bo pod obciążeniem i około 2000 obr zaczyna bardzo wydajnie pompowac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
A nie Masz gdzieś nieszczelnosci w układzie wydechowym ?? .
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Szum mialem nim spawałem układ wydechowy a potem sprawdzałem przytykając wydech i nie było nieszczelności
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
U mnie jest szum ale to chyba od wentylatora nawiewu gdyz jak zmienię prędkość to cichnie lub głośniej go slychac. Ale slychac to tak jakby powietrze uciekało gdzies. Gdzies czytałem ze w panelu Climatronika jest jakies ustrojstwo które tez szwankuje.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Witam.Na wiosnę tego roku miałem ten sam problem-po zmianie sprzęgła z dwumasy na jednomasę -kupiłem używaną tarcżę sprzęgłową o grubości 7,5mm po przejechaniu około 1000 km na tej tarczy zaczęły się głośne szumy i wycie z obudowy skrzyni biegów-po rozebraniu sprzęgła okazało się,że uszkodzone zostały sprężyny tłumika drgań skręnych w tarczy sprzęgłowej-tarcza pojechała do regeneracji do Radzikowskiego i teraz jest OK.Dodam jeszcze,że na początku tarcza wyła jedynie na 3 biegu przy dużym obciążeniu podczas jazdy pod górę-ale w niedługim czasie zaczęła wyć na wszystkich biegach nawet na luzie po rozgrzaniu skrzyni było słychać w obudowie sprzęgła takie lekkie brzęczenie i dzwonienie-myślałem ,że poszło łożysko wysprzeglika ale okazało się,że to sprężyny w tarczy-są tam 2 komplety sprężyn-małe i duże-u mnie poszły te małe i dlatego tarcza wyła.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
To co radzicie koledzy od razu wyslac tarcze sprzeglowa do regeneracji przed zalozeniem ,aby dwa razy sie nie bawic w rozbiorke ? Mysle o swoim ASZ ?
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ale co ty chcesz wysyłać i robić u siebie bo nie kumam?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
16-07-2016, 09:50
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-07-2016, 10:08 przez Jędrek Z.)
Witam.Na początek to dokładnie zlakalizuj skąd ten dźwięk pochodzi-wjedź na kanał, posłuchaj w okolicach skrzyni biegów -jeżeli to tarcza sprzęgła to będziesz słyszał "piski i dzwonienie" w obudowie sprzęgła- nie śpiesz się z wymianą tarczy sprzęgła jeszcze trochę pojeździj na niej -jeżeli to tarcza to z biegiem czasu będzie wyła coraz głośniej i na wszystkich biegach-koszty regeneracji tarczy sprzęgła to 250 zł u Radzikowskiego a dodatkowo napiszę,że ja mam diesla AFN a twój problem dotyczy ASZ-może to co innego u ciebie wyje i szumi?
Witam-ale wtopa-przepraszam bardzo za pomyłę-pomyliłem silnik diesla ASZ z benzyniakiem 1,8 AWC-jeszcze raz przepraszam-a tak od siebie na wytłumaczenie błędu to powiem tak -ten się nie myli co nic nie robi.