Liczba postów: 106
Liczba wątków: 13
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
0
Za wysokie doładowanie silnika taki miałem błąd ale zmierzone wartości komputerem pokazują że wszystko jest ok o co tu chodzi mógł to być chwilowy błąd czy jak bo nie rozumiem
VW SHARAN 1,9 TDI 115KM AUY 2003 r.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zrob liga dynamicznego 011 bo jakos ci nie wierze ze dobrze to sprawdzileś.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Może też przycinać się sterowanie turbiny - grucha lub zawór sterujący.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Jesli raz przekroczylo cisnienie to blad masz zapisany i niekoniecznie przekracza podczas pomiaru.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
bylo juz setki razy co tomoze byc i jak z tym walczyć. PRzeladowywac moz enp na 2 sekundy i niby nie jest to tez dobrze ale bledu wtedy nie wywali bo za krótko trwalo to przeladowanie. Moze przeladowywac troche ale bedzie to trwac powiedzmy 7 sekund i bedzie blad i zmulenie silnika. Oczewiscie nie zmuli jak bedziesz jechac na jedynce czy dwojce ty;lko raczj ena wysokich biegach np 4 czy 5
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.