Liczba postów: 14
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
Witam
Mam pytanie.Czy moglby mi ktos podpowiedziec jak sprawdzic d5zf wyciagniete na stole za pomoca Vaga.Co i jak mam popodlanczac?
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Na pewno dobrze spisałeś oznaczenie pieca? Wg mnie powinno być D5W lub D5L i coś tam jeszcze. A co do podłączenia to nie wiem czy na stole ci się uda, czy przypadkiem piec nie musi działać. Pisz do Stefano, to spec od pieców
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
A przypadkiem D5WZF (bo pewnie taki masz) nie diagnozuje sie przez zlacze diagnostyczne samochodu?
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
mozna na stole tez ale wiadma sprawa jest ze moz ewywalac bledy elementów nie podpietych do tego elementu. Takjak podpina sie na stole sterowniki silnika to przeciez nie ma do niego podpietego przeplywomierza czy czujnika walka czy MAP sensora itd. Tu coprawda nie ma za wiele elementów dodatkowych wiec nie powinno byc problemów. Na forum jest gdzies rozpiska kabli od tego pieca wiec w odpowiednie miejsce musisz podac napiecie i mase a w odpowiedni kabel- linie diagniostyczna wpiac linie kkl z interfejsa. W interfejs tez musisz podac na odpowiednie piny mase i zasilanie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
15-02-2014, 23:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-02-2014, 00:10 przez mamwi.)
Łoj, sorry moja zmucha. D5ZF to Hydronic II. No to się wpakowałeś jak wąż w pomidory. Te piece mają sterownik nad wymiennikiem ciepła, płytki pękają od naprężeń termicznych, a jak nie to psują się same z siebie. Stefano je przerabia, robi hybrydę D5ZF ze sterownikiem D5WZ, bajki może o tym badziewiu pisać.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
Wczoraj pisałem w tym temacie, ale jak piszę ze smartona to nie zawsze posty dochodzą.
Mamwi wszystko ujął to co napisałem wcześniej. Tzn. d5zf to nowszy model dogrzewacza i sterownik psuje się w nich na potęgę. Rozpiskę pinów do pieca znajdziesz bez problemów w necie.
Ale jeszcze raz.
1. Stały plus aku. 30+
2. Stały minus aku. 30-
3. Pompka paliwa +
4. Pompka paliwa -
5. Diagnoza Vw, czyli vag
6. + po stacyjce z czujnika na poszybiu 15+
7. + z alternatora
8. Diagnoza zegarem lub programem eberka
Liczba postów: 14
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
DZIEKUJE BARDZO BEDE PROBOWAL.
Liczba postów: 14
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
Czyli jezeli dobrze rozumiem to:
pin 1i 2 pod akumulator 3i 4 pod pompke.pin 5 pod kabelek od vaga a 6,7 i 8?
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
17-02-2014, 19:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-02-2014, 19:17 przez mamwi.)
Na 6 i 7 musisz podłączyć +12V, tak ja na 1. To są sygnały które warunkują uruchomienie pieca.
Zobacz tutaj
http://www.youtube.com/watch?v=t7HY7oz1H6Y
Jak wpiszesz D5WZ w wyszukiwarkę to jest dużo filmów jak sprawdzić piec, są i po polsku
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Fajny filmik. Jak widac w ciagu 6 minut temperatura cieczy ( pare litrów tam jej bylo) zostala osiagnieta prawei 90 stopni. Do tego jak widac zasialnie paliwem z malego słoiczka i wcael nie ubylo tam tego paliwa nie wiadomo jak duzo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.