Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie bangla. Wrzuc jak kazdy normalny te logi na
http://vaglog.rtnet.pl/
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
11-02-2014, 20:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2014, 20:58 przez marqss.)
mam je w formie obrazków. Za chwilę będą dostępne.
Kolego wesol, logi już są dostępne
VW SHARAN 1.9TDI 130KM (HIGHLINE)
FIAT GRANDE PUNTO 1.3MultiJet16v 90KM (EMOTION)
www.profima.pl
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Przeladowuje i ECM nie jest w stanie opanowac tego przeladowania. Odkrec i sciagnij gruszke, sprawdz jak chodzi ciegno na turbinie. Sama gruszke tez obadaj. Mi to wyglada mimo to ze sie przycina geometria w tej suszarce.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Obydwie turbiny i ten sam objaw, to według mnie chyba nie jest przycinająca się geometria, do byłby bardzo duży zbieg okoliczności.
Gruszki też w sumie dwie różne, w pierwszej turbinie była moja stara, a w tej drugiej wyglądała na całkiem nową.
Tak sobie myślę, że może to tylko kwestia regulacji długości tej sztangi przy gruszce. Tylko jak ją podregulować i czy nie pogorszę sprawy jak zacznę kręcić.
VW SHARAN 1.9TDI 130KM (HIGHLINE)
FIAT GRANDE PUNTO 1.3MultiJet16v 90KM (EMOTION)
www.profima.pl
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
11-02-2014, 21:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2014, 21:36 przez wesol.)
zazwyczaj kręca przy regeneracji turbiny w druga strone ze turbo pozniej wstaje czyli pozniej osiaga zadane doladowanie. tu wstaje dobrze ale nie jest ograniczane doaldowanie tylko dalje sie pnie do gory. ECM wtedy powinien próbowac zbijac doladowanie ale nie widac by walczylo z tym. Jeszcze sobie tak mysle bys moze podmienil Map sensor na inny. Moze on jest dziabniety i pokazuje jakies dzwiactwa. Koszt uzywki jest smiesznie maly bo okolo 20 zl.
Na szybkiego to mozesz ta sztange wydluzyc krecac odpwiednio tymi nakretkami na sztandze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Map sensor wymieniłem po założeniu pierwszej turbiny i nie dało efektu, ale wtedy tydzień jeździłem na map sensorze od AUY i auto jeździło ok.
Zamontuje jeszcze raz ten stary i jutro zobaczę jak będzie chodził z drugą turbiną.
VW SHARAN 1.9TDI 130KM (HIGHLINE)
FIAT GRANDE PUNTO 1.3MultiJet16v 90KM (EMOTION)
www.profima.pl
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Podmieniłem map sensor i dalej jest to samo.
Chodzi mi po głowie jeszcze jedno pytanie. Mam zamiar zrobić chip'a i czy to przeładowanie będzie przeszkadzać, czy może po prostu będzie można z niego skorzystać dla lepszych osiągów?
VW SHARAN 1.9TDI 130KM (HIGHLINE)
FIAT GRANDE PUNTO 1.3MultiJet16v 90KM (EMOTION)
www.profima.pl
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak rozwali turbine poza tym to juz jest nibezpiecznie. Szanujacy sie tuner nie zrobi chipsa. moim zdaniem to sie klinuje geometria z czego zname kkk.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.