Witam.
Tak, jak kalmab napisał, jest to standardowe zjawisko przy większości automatów, zwłaszcza gdy nie używamy ręcznego i pojazd własną masą napiera na koła, uzależnione jest to od rodzaju blokady sprzęgła, w naszych jest to zwykły "pazur" blokujący sprzęgło, widać to na tym moim zdjęciu tyle że brakuje na nim górnego sprzęgła z zewnętrznym kołem zębatym https://drive.google.com/file/d/17u8CJwm...sp=sharing, tak na marginesie ten rodzaj blokady działa tylko w przypadku styku kół z podłożem, gdy auto jest uniesione, blokada nie działa gdyż "znosi" ją działanie mechanizmu różnicowego.
Pozdrawiam
Tak, jak kalmab napisał, jest to standardowe zjawisko przy większości automatów, zwłaszcza gdy nie używamy ręcznego i pojazd własną masą napiera na koła, uzależnione jest to od rodzaju blokady sprzęgła, w naszych jest to zwykły "pazur" blokujący sprzęgło, widać to na tym moim zdjęciu tyle że brakuje na nim górnego sprzęgła z zewnętrznym kołem zębatym https://drive.google.com/file/d/17u8CJwm...sp=sharing, tak na marginesie ten rodzaj blokady działa tylko w przypadku styku kół z podłożem, gdy auto jest uniesione, blokada nie działa gdyż "znosi" ją działanie mechanizmu różnicowego.
Pozdrawiam