25-02-2014, 19:57
Witam szanownych forumowiczów.
Pozwolicie że podepnę się pod ten temat?
Mianowicie mam taki problemik odnośnie tej pompki w VW Sharan 2.8 z 1995r.
Może zacznę z innej strony, mianowicie zainteresowało mnie to że, wentylatory chłodnicy posiadają tylko jeden bieg obrotów, więc zajrzałem w miejsce gdzie znajduje się termowłącznik w chłodnicy. Zauważyłem tam dwa kabelki wpięte a jeden zaizolowany i zwisający osobno. A w termowłączniku są trzy wejścia. Metodą prób i błędów zacząłem sprawdzać po wypięciu przewodów, który co będzie włączał. I teraz tak: środkowy z lewym (patrząc od strony kierowcy)- załączają się wentylatory na dużych obrotach; a środkowy z prawym - załącza się wspomniana wcześniej pompka obiegowa, a wentylatory stoją.
Czy tak to powinno działać? Czy może jakiś elektryk amator coś pokopał?
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Pozwolicie że podepnę się pod ten temat?
Mianowicie mam taki problemik odnośnie tej pompki w VW Sharan 2.8 z 1995r.
Może zacznę z innej strony, mianowicie zainteresowało mnie to że, wentylatory chłodnicy posiadają tylko jeden bieg obrotów, więc zajrzałem w miejsce gdzie znajduje się termowłącznik w chłodnicy. Zauważyłem tam dwa kabelki wpięte a jeden zaizolowany i zwisający osobno. A w termowłączniku są trzy wejścia. Metodą prób i błędów zacząłem sprawdzać po wypięciu przewodów, który co będzie włączał. I teraz tak: środkowy z lewym (patrząc od strony kierowcy)- załączają się wentylatory na dużych obrotach; a środkowy z prawym - załącza się wspomniana wcześniej pompka obiegowa, a wentylatory stoją.
Czy tak to powinno działać? Czy może jakiś elektryk amator coś pokopał?
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.