Liczba postów: 310
Liczba wątków: 27
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
07-02-2014, 12:08
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-02-2014, 13:59 przez maciek-basia.)
moze pompa ma zły kat dlatego nie mozesz go odpalic tak jak w twoim przypadku to kat powinien sie wachac w vagu miedzy 49-51C oczywiscie na goracym silniku a dawka 3,6mg to jest fabryczne ustawienie ostatnio to przerabiałem u siebie wymieniłem uszczelki i nastawnik był wyczyszony gdy robiłem logi nasz kolega Wesoł sprawdzał i pisał ze ok , co do wycieku to wszyskie ciekną pompy kup sobie srodek do czyszczenia silników pryskaj zlej woda i popatrz gdzie sie leje napewno z pod nastawnika lub ponizej sa dwie uszczelki bosha
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
mowa jest o PD a nie vp.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 310
Liczba wątków: 27
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
07-02-2014, 13:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-02-2014, 14:00 przez maciek-basia.)
sorki nie doczytałem patrzyłem wyrywkowo
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(07-02-2014, 07:38)maniu82 napisał(a): co do rozrusznika to jak by był kiepski to chyba zawsze by kiepsko odpalał czy się mylę ?
Dopiero co
Drops miał taki problem i winowajcą był rozrusznik.
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=5131
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
0
ok dzięki za podpowiedzi jak troszkę cieplej się zrobi to biorę się za robotę bo niestety garaż nieogrzewany a na Lubelszczyźnie jeszcze trochę mrozi pozdrawiam i jeszcze raz dzięki
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
dlatego tez zaczyna sie od diagnostyki. Zawsze mowie podepnij vaga i sprawdz na nim jakie obroty sa przy odpalaniu auta- jak krecisz rozrusznikiem. Ma byc w okolicach 270-300 obr.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.