Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie nei ma czegos takiego. Nic nie polamiesz. Poprostu odkrecasz pokrywe, potem mostki na z dzwigienkami na wałku. Potem luzujesz dociski pompek i wyciagasz pompki. Skladanie to regulacja odleglosci pompki od krawedzi glowicy od strony pompy tandemowej. Tolerancja to 0.8 mm wiec niecaly 1 mm. Troszke precyzji jednak jest co nie. Poza tym pozniej po zlozeniu ustawiasz ze tak powiem luz na wduszonej pompce. Czyli ta srubka na dzwigience co dusi na pompke ma byc tak ustawiona ze wkrecasz ja na maxa i odkrecasz 225 stopni i dokrecasz kątre. 224 stopni to 180 stopni i 45 czyli pol obortu plus 1/8 obrotu. Zrobisz a duzy luz to auto straci na mocy. Zrobisz za maly luz to pompka odleci do krainy wiecznych łowów. Ustawisz nierowno tez beda cyrki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
14-02-2014, 19:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-02-2014, 19:54 przez junak1956.)
nie mogę zrozumieć tych odległości od pompy one są gdzies dostępne w necie. pompa jest z prawej strony na głowicy więc odległości od krawędzi głowiący do pierwszej drugiej trzeciej i czwartej są coraz większe więc w którym miejscu musi być zachowane te 0.8 mm tego nie mogę sobie wyobrazić jakoś. może ktoś ma jakoś fotke na której jest to zaznaczone ona już napewno by mi wyjaśniła tą odległość o ile nie jestem zbyt wymagający ale ciężko to sobie wyobrazić jak się tego jeszcze nie miało zaszczytu robić.
nie mogę zrozumieć tych odległości od pompy one są gdzies dostępne w necie. pompa jest z prawej strony na głowicy więc odległości od krawędzi głowiący do pierwszej drugiej trzeciej i czwartej są coraz większe więc w którym miejscu musi być zachowane te 0.8 mm tego nie mogę sobie wyobrazić jakoś. może ktoś ma jakoś fotke na której jest to zaznaczone ona już napewno by mi wyjaśniła tą odległość o ile nie jestem zbyt wymagający ale ciężko to sobie wyobrazić jak się tego jeszcze nie miało zaszczytu robić.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Odleglosc od krawedzi glowicy do pompki tu zaraz przy wtyczce elektrycznje ael neico blizej pompki. Pryz takiej jakby duzej nakretce. Odelglosci sa podane i na necie odnajdziesz. Toleracja czyli margines bledu to 0.8 mm
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
rewelacja o taka pomoc prosiłem super teraz już wszystko jasne. Ale kolejne ważne pytanie się pojawia jakie te odległości mają być właśnie dla auy jest takiś manual na to. a co jakbym przed ich wyciągnięciem sprawdził ich odległość i tak samo złożył ?
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
kolego ustaw tak jak ci napisał kolega @wesoł i bedzie wszystko ok, wujek google.pl wie wszystko takie właśnie są wartości dla naszych autek
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
i takiej właśnie odpowiedzi też oczekiwałem panowie nie wiem jak wam dziękować naprawdę dzięki waszej wiedzy i chęci pomocy można samemu wiele zdziałać. Czyli auy ma odległości pompek takie jak na manualu od wesol dla potomnych. Świetny temat POZDRAWIAM WSZYSTKICH
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
silnik na PD to czy to AUY czy ASZ czy inny nie ma znaczenia.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: May 2015
Reputacja:
0
Do wymiany tych wszystkich oringów widziałem specjalne tuleje prowadzące Bosch. Stosując je mamy pewność , że prawidłowo siądzie i będzie dobrze uszczelniał pompowtryskiwacz w głowicy. Ponoć te tuleje to jakaś groszowa sprawa,a jak ktoś często wymienia to warto mieć.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Czy skutkiem uszkodzonych/zużytych oringów na PD, może być duże dymienie na niebiesko podczas pierwszego porannego odpalania, gdy temp. na zewnątrz jest poniżej zera.?