pavelj
Użytkownik niezarejestrowany...
Witam
Chciałbym kupić sharana.
Mam do wyboru automatyczną klimę i ręczną klimę.
W ręcznej jest przycisk do załączania tylnej nagrzewnicy.
Czy to oznacza,że muszę ręcznie załączać dodatkowe niezależne grzanie.
Jak można sprawdzić, że dodatkowe grzanie jest uszkodzone.
Jak zobaczyć, że ono wogóle jest???
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
29-01-2014, 22:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2014, 22:35 przez Scrappy.)
To nie jest niezależne ogrzewanie, to tylny nadmuch. Przy automatycznej sterowany jest przez climatronic i w miejsce przycisku jest zaślepka.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
pavelj
Użytkownik niezarejestrowany...
czy w tym aucie niezbędne jest webasto,aby ciepł było w zimie??
Jak poznać,że jest w aucie webasto??
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Webasto rzadko kiedy jest. Najczęściej jest dogrzewacz, bardzo przydatny zimą, bo dużo szybciej się nagrzewa. W TDI chyba każdy miał, żeby sprawdzić czy nikt nie wymontował, trzeba zajrzeć w okolice tylnego lewego koła, pod drzwiami tylnymi, tam jest On montowany. Poszukaj informacji, na forum dużo o tym było pisane
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Padnięty czujnik. Dobrze główkujesz. U mnie piec startował, chodził przez chwilkę, dopóki nie złapał nieco temperatury i się wyłączał, bo czujnik dawał sygnał, że piec się przegrzewa.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
na 90% uwalony czujnik temp ale mam nadzieje ze dobrze prsekrecales tym piecem jak go zalozyleś by soe odpowietrzyl. DOsc czesto jest tak ze ludzie zakladaja piec, podpinaja weze a pozniej wykazuje wlasnie przegrzanie na czujnikach bo zalega tam powietrze w piecu. Ja sie tez z tym męczylem i tez mialem wysoka temp w blokach. Czujniki nie sa drogie wiec mozna wymienic na wszelki wypadek.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 23
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
dogrzewacz po wymianie świecy i sitka chodził przez ok 3 miesiące i ostatnio nie startował okazało sie że kostka jest zaśniedziała więc ją wymieniłem i piec startował ale tylko chwilę i właśnie vag pokazywał wysoką temp.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Słuchaj, da się to zrobić bez wyciągania pieca, jeżeli niedawno były odkręcane śruby. Wystarczy go odkręcić od uchwytu i opuścić na przewodach wodnych, bez odpinania. Masz dostęp do pokrywy czujników i do sterownika. Robiłem tak kilka razy w początkach nierównej walki z moim piecem
Wtedy nie ucieka płyn i nie trzeba go odpowietrzać. Ale jest warunek, że śruby puszczą. Jak nie, to manewrowanie śrubokrętem pod samochodem na dyndającym piecu jest przykre.
W razie potrzeby odpowietrzenia włącz pompkę na krótko i niech pochodzi parę minut.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
Mam pytanie odnosnie pompki pompka u mnie chodzi sprawdzałem na krótko , czy można ja podłączyć na krótko aż paliwo przegoni przez wąż wchodzący do dogrzewacza ???