Pierwszy błąd 1414 to wentylator pieca. Sprawdź testem w grupie 18 czy działa. Jak nie to czeka cię sprawdzenie kabloteki, szczególnie przy wtyczkach czy nic nie przegniło.
Jeśli nie, to musisz opuścić piecyk na przewodach (2 nakrętki na klucz13 i 3 na 10 i tłumiczek) najlepiej zrobić to z kanału. Opuść na przewodach, zdejmij cienki wężyk zasilający w paliwo i odkręć ten mniejszy dekielek na 4 torxy.
Pod dekielkiem znajduje się wiatraczek wentylatora. Sprawdź czy luźno chodzi, czy nigdzie po obwodzie nie obciera. Jeśli chodzi ciężko lub obciera masz powód błędu 01414.
Nie chcę straszyć, ale w najgorszym wypadku ten błąd może też oznaczać skorodowane i obluzowane luty w stetowniku, ale to raczej nie jest do samodzielnej naprawy.
Nie musisz robić zrzutów wystarczy kopiuj i wklej.
Drugi błąd to wentylator chłodnicy. Także kabloteka do sprawdzenia. Sprawdź jeszcze ręką czy wentylatory się łatwo obracają, bo i to może być przyczyną. Oczywiście zrób to przy zgaszonym silniku, bo paluszków szkoda