05-02-2016, 15:52
Przyczyn może być wiele.
Kończenie się pompy powodowałoby braki w paliwie nie tylko w tak wąskim zakresie obrotów. Inna sprawa to skąd kogutelk stwierdził, że chodzi właśnie o 2000 do 2500 obr/min?
Jakie są konkretnie błędy?
Losowe wypadanie zapłonów czy wypadanie zapłonów z podaniem numerem cylindra?
Kiedy ten katalizator wyciąłeś? Może obniżenie oporów na wylocie powoduje okresowe zubożenie mieszanki?
PS: Jaki masz ten emulator drugiej sondy lambda? Mam padnięty katalizator i co jakiś czas zaświeca się "check" - próbowałem tuleje z otworkiem ale to nic nie dało. Myślałem nad elektroniczną emulacją ale szkoda mi wydać 140zł jakby miało nie działać. W sumie ta druga sonda nic nie robi - to tylko zemsta ekologów ale wkurza jak świeci "check".
Kończenie się pompy powodowałoby braki w paliwie nie tylko w tak wąskim zakresie obrotów. Inna sprawa to skąd kogutelk stwierdził, że chodzi właśnie o 2000 do 2500 obr/min?
Jakie są konkretnie błędy?
Losowe wypadanie zapłonów czy wypadanie zapłonów z podaniem numerem cylindra?
Kiedy ten katalizator wyciąłeś? Może obniżenie oporów na wylocie powoduje okresowe zubożenie mieszanki?
PS: Jaki masz ten emulator drugiej sondy lambda? Mam padnięty katalizator i co jakiś czas zaświeca się "check" - próbowałem tuleje z otworkiem ale to nic nie dało. Myślałem nad elektroniczną emulacją ale szkoda mi wydać 140zł jakby miało nie działać. W sumie ta druga sonda nic nie robi - to tylko zemsta ekologów ale wkurza jak świeci "check".
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.