04-02-2014, 17:19
Witam,
Tak, ten pan, który chciał 3500zł za robotę trochę odpłynął.Nawet ASO zaproponowało 1650 brutto za robociznę i ok 2300zł za wszystkie części łącznie z uszczelniaczem wału.Znalazłem mechanika który zrobi to za 1000-1200zł plus części oczywiście.Co do wczorajszego pomiaru vagiem to zakres rozrządu był ok 2kw jak silnik pracował na wolnych obrotach,Jak pan dodał gazu to wzrastało do 50-52 KW.Więc chyba nie obejdzie się bez wymiany całego rozrządu.Nie wiem czy jest sens kupować najpierw sam napinacz górny (pan wczoraj powiedział że jest cień szansy,że to tylko on się popsuł) bo kilka osób już mi mówiło, że wymiana samego napinacza jest bez sensu jak łańcuch będzie stary..
Co do części-są jacyś producenci, których trzeba unikać?Np Febi Bilstein jet ok?Albo Swag?
z góry dziękuję za pomoc.
pozdrawiam
Tak, ten pan, który chciał 3500zł za robotę trochę odpłynął.Nawet ASO zaproponowało 1650 brutto za robociznę i ok 2300zł za wszystkie części łącznie z uszczelniaczem wału.Znalazłem mechanika który zrobi to za 1000-1200zł plus części oczywiście.Co do wczorajszego pomiaru vagiem to zakres rozrządu był ok 2kw jak silnik pracował na wolnych obrotach,Jak pan dodał gazu to wzrastało do 50-52 KW.Więc chyba nie obejdzie się bez wymiany całego rozrządu.Nie wiem czy jest sens kupować najpierw sam napinacz górny (pan wczoraj powiedział że jest cień szansy,że to tylko on się popsuł) bo kilka osób już mi mówiło, że wymiana samego napinacza jest bez sensu jak łańcuch będzie stary..
Co do części-są jacyś producenci, których trzeba unikać?Np Febi Bilstein jet ok?Albo Swag?
z góry dziękuję za pomoc.
pozdrawiam