Liczba postów: 216
Liczba wątków: 22
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
No i dzisiaj poszedłem, fakt że ostatnio raz na 2-3 dni parę km jechałem, kręci i nic, aku w końcu padł. Świece grzeją, zero błędów z nich. Przypuszczam czy rozrusznik za wolno nie kręci bo kiedyś na ciepłym złapało mi go na ułamek sekundy. Jak ostatnio odpaliła ok 2 sek nie na wszystkie klekotał.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nawet nie wiem o jakim silniku piszesz bo profilu nie masz zamaru uzupelnić. Przyczyn moze byc mnustwo. AKu to pdostawa. Bledu od sweic zarwych raczje nie wywali bo swieczki nie sa raczje diagnozowalne a jak juz nawet to w niektorych autach dosc slabo to dziala.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 216
Liczba wątków: 22
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
jutro mierzę świeczki,dzisiaj mierzyliśmy u kumpla w szariku 05 rok, dość mały przebieg oryginał, o dziwo palił rano w miarę jedynie co było czuć zapach nieprzepalonej ropy. I zdziwko żadna świeca nie działa.
Liczba postów: 216
Liczba wątków: 22
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
27-01-2014, 14:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-01-2014, 19:15 przez bamber.)
byłem świece przemierzyć wszystkie książkowo 0,8 opór. Aku ładował się 18 godz. na 3 A i pali od strzała, zobaczę wieczorem lub rano. Wygląda na to że był po prostu nie doładowany aku .
Mimo tego nie daje mi spokoju jedna rzecz, jak po zgaszeniu postoi 10 min lub dłużej jak przekręcę zapłon i ruszy pompa w baku słychać jak by pod podwoziem odgłos jak by pocisnęło paliwo z powietrzem. Przekręcam zapłon i w 1-2 sek. słychać tak jak by płynęło paliwo z powietrzem. Nie wiem jak to lepiej opisać. Wrażenie jak by ropa cofnęła a pompa tłoczyła je w przewody z powietrzem taki odgłos.
Miał ktoś taki jakby bulgot po zapłonie przez chwileczkę w przewodach?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Mam tak w golfie albo nawet mialem bo w sumie to juz nie kojaze by bylo po wymianie filtra na ten do 1.6TD. Wprzekrecajac kluczyk paliwo idzie do pompy tandemowej i powrotnie idzie wlasnie tez z niej do baku. Chodzi oto ze jesli sie nie kreci silnik to pompa tandem blokuje przpelyw ropy na pompowtryski i z pompowtrysków na powrót.
Najprawdopodobniej zapowietrza sie troszk eod tego trojnika na filtrze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.