03-06-2011, 09:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2011, 09:46 przez daneczek76.)
orzel nie przejmuj się nie jest aż tak źle z silnikami TDI gdyby były takie beeee to by je nie produkowali i taka renomowana firma jak Mitsubishi tez by sie na VAG wypięła.
Mnie te nagonki na 2.0 TDI juz powoli meczą nie wówie było źle ale jest lepiej.
Inne silniki tez maja bolączki i to nawet większe nie będe się rozpisywał najlepiej tu zacytuje kolegę który dobrze je ujął i wyliczył:
1.8 115 km w nissanach (primera i almera) który olej żarł wiadrami
1.9 dci w pierwszych lagunach II gdzie turbinki padały po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów
2.0 TDCi w Mondeo MK3 - z super trwałymi wtryskami i kołami dwumasowymi oraz EGRem
1.8 TDCi 100 i 115 w Focusie I - problemy jak wyżej plus do tego baranki gumowe od intercoolera
Diesle w E klasie tej po w211 z cudownymi wtryskami
1.4 diesel 68 km (HDI, TDCI) w którym w praktycznie każdym modelu ciekną uszczelniacze wtrysków
P.S jeśli chodzi o Lagune II to została okrzyknięta królowa lawety
Mnie te nagonki na 2.0 TDI juz powoli meczą nie wówie było źle ale jest lepiej.
Inne silniki tez maja bolączki i to nawet większe nie będe się rozpisywał najlepiej tu zacytuje kolegę który dobrze je ujął i wyliczył:
1.8 115 km w nissanach (primera i almera) który olej żarł wiadrami
1.9 dci w pierwszych lagunach II gdzie turbinki padały po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów
2.0 TDCi w Mondeo MK3 - z super trwałymi wtryskami i kołami dwumasowymi oraz EGRem
1.8 TDCi 100 i 115 w Focusie I - problemy jak wyżej plus do tego baranki gumowe od intercoolera
Diesle w E klasie tej po w211 z cudownymi wtryskami
1.4 diesel 68 km (HDI, TDCI) w którym w praktycznie każdym modelu ciekną uszczelniacze wtrysków
P.S jeśli chodzi o Lagune II to została okrzyknięta królowa lawety
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.