Ocena wątku:
  • 27 głosów - średnia: 2.59
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AUY - gaśnięcie po zdejmowaniu głowicy
#1
Witam.Chciałbym się podzielić i prosić o poradę .Mam sharana 1,9 tdi 115 koni silnik AUY.Po zdjęciu głowicy i zdjęciu wałka rozrządu( bo jakiś plastik od rury ssącej pękł i wleciał do głowicy)mechanik złożył i silnik zapala ale czasem obroty dochodzą do 500,600 i gasnie .Po 6,7,8 razie odpali.Kto mi poradzi co może byc przyczyną ze tak zapala(albo nie zapala) Vagiem nie zgłasza żadnych błędów.
Dziękuje za zainteresowanie i porady.
Krzysztof
Odpowiedz




#2
Jak zapali juz to trzeba by zrobic logi, sprawdzic kat synchronizacji walka, pompki, moze nawet czujnik walka rozrzadu mimo ze bledu nie wywala, Pompke tandem- cisnienie paliwa. Dla swietego spokoju kompresje jeszcze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
Wiem że cisnienie jest wszędzie 34 atm.jak jest zimny zapala ok i bez tego wachania obroromierza.
Odpowiedz
#4
Tylko i aż tyle. Dzięki
Odpowiedz
#5
Niestety trzeba sprawdzic uklad paliwowy plus najlepiej podmianka pompowtryskow.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#6
wesol podmianka pompowtrysków ?...
ja powiem tak sprawdź połączenie kompa ze sterowaniem pompowtryskami może wtyczka ci nie kontaktuje ...

jeśli były by to pompowtryski miałbyś błąd przekroczenia regulacji na pomowtryskach ja miałem box tuning i takie komunikaty miałem (kupiłem z boxem) po wymontowaniu chodzi jak ta lala ....
wtyczka się wkręca na bagnet jak się poluzował może któryś nie chodzić poprawnie...

znajdziesz po lewej stronie silnika patrząc z przodu auta ....

ALHAMBRA 2.0 TDI 140 KM
Zapraszam:
https://www.facebook.com/wachlewski Big Grin
Odpowiedz




#7
Napewno by byly bledy pompek z ktorymi sa problemy polaczenia. Czyli kwestia sprawdzenia bledow vagiem. Jak dla mnie rzecz oczywista, zreszta swoje auta vaguje dosc czesto wiec nie ma problemu. Zawsze mozna tez zrobic komplet logów i wrzucic na forum.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#8
Nie wiem panowie czy fachowo się wypowiem ale .Pompowtryski zostały podmienione i elektryk gadał coś o parametrach ze dopuszczalne jest 3,5 ???? a jest 0,75,-0,20 .....czyli spoko.Zaraz zajrzę do tej wtyczki .Od poniedziałku sharan idzie na dłużej do elektryka. Poproszę go o komplet logów , które wrzucę na forum.
Dziękuje za zainteresowanie moim problemem. Krzysztof
Odpowiedz
#9
Wrzuciłem filmik jak się zachowuje obrotomierz. Nadal proszę o porady.


http://www.speedyshare.com/files/2845920...omierz.avi
Odpowiedz
#10
Sory ale ja tu czegoś nie rozumiem gdzie to falowanie ?.

Przecież jak uruchamiasz auto to musi po-włączać kilka życzy np. klimatronik wentylator etc....
i dlatego przez chwile spadają ci obroty (moim zdaniem).

A możesz napisać czy w czasie jazdy masz jakieś dziwne objawy np. mułowaty samochód etc....
ALHAMBRA 2.0 TDI 140 KM
Zapraszam:
https://www.facebook.com/wachlewski Big Grin
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tulejowanie głowicy refiko 7 1,010 24-06-2023, 19:19
Ostatni post: wesol
  Planowanie głowicy robi się czy nie??? lysy-karll 3 5,001 25-01-2012, 09:25
Ostatni post: lysy-karll

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości