Dobrze posiedzieć przy Żubrze...
Skoro tak, to od razu możesz zobaczyć, czy przypadkiem nie zgnił ci trójnik na przewodzie paliwowym, ten co zasila pompkę do pieca. Rocznik masz podobny, to warto sprawdzić. Tutaj niemiec się nie popisał, bo dał stalowy trójnik. U mnie odłamał się króciec jak go dotknąłem.
A przyczyną zainteresowania było to, że piec mi się wyłączał, po wnikliwej obserwacji zauważyłem, że w przewodzie paliwowym płyną sobie radośnie bąbelki powietrza. I jak dotknąłem trójnika, to on się rozleciał. Uwierz, że ciężko coś zrobić, jak się palcem zatkało dziurę, a kobiecie trzeba wytłumaczyć, co mi jest potrzebne
Pooglądaj go, pomierz przewody i na wszelki wypadek kup trójnik. Ja dałem mosiężny ze sklepu z artykułami dla gazownictwa.
A dla D3 zdjęcie klemy wystarcza jako reset.
Skoro tak, to od razu możesz zobaczyć, czy przypadkiem nie zgnił ci trójnik na przewodzie paliwowym, ten co zasila pompkę do pieca. Rocznik masz podobny, to warto sprawdzić. Tutaj niemiec się nie popisał, bo dał stalowy trójnik. U mnie odłamał się króciec jak go dotknąłem.
A przyczyną zainteresowania było to, że piec mi się wyłączał, po wnikliwej obserwacji zauważyłem, że w przewodzie paliwowym płyną sobie radośnie bąbelki powietrza. I jak dotknąłem trójnika, to on się rozleciał. Uwierz, że ciężko coś zrobić, jak się palcem zatkało dziurę, a kobiecie trzeba wytłumaczyć, co mi jest potrzebne
Pooglądaj go, pomierz przewody i na wszelki wypadek kup trójnik. Ja dałem mosiężny ze sklepu z artykułami dla gazownictwa.
A dla D3 zdjęcie klemy wystarcza jako reset.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)