Liczba postów: 75
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Ostatnio zauwazylem ze na kloszach lamp przednich zbiera sie sporo pary, do tego stopnia ze zmniejsza ilosc dawanego przez nie swiatla. Czy mozna dostac sie tam w prosty sposob zeby je osuszyc? Zobacze wtedy czy problem powraca.
2014 SEAT ALHAMBRA SE LUX 2.0 TDI CR 140KM
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
W prosty sposób, raczej nie. Temperatura żarówek powinna sprawić, że wyschną od środka. Do uszczelnienia wystarczy zwykły silikon. Trzeba poprawić miejsca łączenia klosza z plastikiem, bo tam najprawdopodobniej jest mała szczelina przez którą dostaje się woda.
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
07-01-2014, 15:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-01-2014, 15:19 przez m-blue.)
Jeśłi nie chcesz rozklejać lampy silikon CI w zupełności wystarczy, pamiętaj tylko, że kładziesz go na suchutką powierzchnię, więc proponuję suszarka do włosów i jazda. Soudal jest klejem który twardnieje po wyschnięciu, moim zdaniem do takich zastosowań nie za dobry... będziesz chciał coś z lampie jeszcze robić, malować środek - cokolwiek, to już nie rozkleisz.
Co do dostania się do środka, moim zdaniem bez wyjęcia lampy się nie obędzie, pasowałoby oblecieć połączenie wkoło. Osuszyć możesz suszarką po wyjęciu żarówki. Przyjrzyj się jak już wyjmiesz, czy nie masz lustra brudnego i szkła od środka.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Dzieki za podpowiedzi. Duzo jest roboty z wyjmowaniem lampy?
2014 SEAT ALHAMBRA SE LUX 2.0 TDI CR 140KM
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
tyle znalazłem na szybko, pewnie podpowiedzą CI co wymieniali:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2513339.html
z tego co czytam to 2 szybkie piwa i zrobione
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 241
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
4
Coś w tym jest.
U mnie miałem wręcz taką sytuację, że do połowy kierunkowskazu była woda.
To jedyne co zrobiłem to od spodu przewierciłem reflektor i po problemie ;D
Nic nie paruje czy coś w tym stylu
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
@przemo - to nie byla woda tylko plyn do kierunkowskazow. Teraz pracuja na sucho
2014 SEAT ALHAMBRA SE LUX 2.0 TDI CR 140KM
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Temat blizniczy istnieje!
KLIK
Zadnych silikonów bo po pierwsze nie ma gwarancji ze bedzie juz szczelne a po drugie jak nam kiedys sie zachce np przyciemnic srodek albo umyc to juz bedzie kaplica.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Temat był nie o rozklejaniu całkowitym a o uszczelnieniu czyli chyba zakładamy, że chcemy to tylko doszczelnić, a wątpię, żeby ponowne grzanie coś dało bez pełnej operacji typu grzanie otwarcie i grzanie zamknięcie.
Obsmarowanie tego silikonem to chyba najprostsze rozwiązanie, bo w razie czego jak pisałem wcześniej przy potrzebie otwarcia całkości to się jakoś wyskubie, bo nie będzie klejone kontaktowo tylko "zapaćkane".
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...