Kolejna dyskusja w podobnej kwestii wracająca jak jojo
) nie ma loterii a jak ktoś chce to zawsze coś przekręci... niestety czegoś się trzeba trzymać i w coś wierzyć
jak przy przebiegu 200tyś ktoś przekręci o 50 to nawet nikt tego nie zauważy, gorzej jak ma 500 a się zrobi 180 i chociaż na mechanice znam się średnio, to jeśli te 300 zrobione po trasie i środek zadbany, to wcale nie jest powiedziane, że będzie widać że aż tyle jest.
Ja kupiłem moim zdaniem młode auto za więcej niż planowałem własnie dlatego, żeby zminimalizować straty
ale też jest opcja, że zamiast 160tyś przy 4 letnim aucie, mogło mieć 500 bo woziło na lotnisko po trasie i tylko się kierowcy zmieniali 24h
Zawsze jest taka ewentualność...
Jeszcze jedno - w poprzednim aucie, które miałem w rodzinie - vw t4 po pół roku padła nowa dwumasa, komplet luka. Gość ze sklepu powiedział, że musiała być źle zamontowana, bo dwumasę to trzeba centrować, gość co zakładał wyśmiał taką teorię i powiedział, że dwumasy się nie da źle założyć... ja nie jestem w stanie tego zweryfikować, może każdy ma trochę racji - dwumasę wymienili na gwarancji, tylko dlatego, że minął czas reklamacji tzn ponad chyba te 14 czy 21 dni ( już nie pamiętam) nie wróciło od producenta, bo tam to sprawdzają. A czy wymieniliby ze względu na wady materiału itp to nie wiem.