Liczba postów: 104
Liczba wątków: 26
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Witam Was, Kupiłem 19 listopada, oryginalne z nierdzewnej stali, jak pisze na katalogu, cena kosmiczna.. ale kupiłem dla tuningu optycznego. Wygląd o niebo ładniejszy, lecz, dziś byłem na myjni bez dotykowej ,i jak wycierałem go, spojrzałem na końcówki...
Tu na linii widać już rdze:
a tu środek:
Zdjęcia, trochę przerobiłem, żeby było widać.
Tak ma być? :/ jak bym kupił końcówki za 100zł na alledrogo to bym zrozumiał, ale oryginalne z ASO VW ,i rdza, po niecałych 2 miesiącach.
Mam to reklamować? Czy się nie ośmieszać?
Pozdrawiam, Sharuś.
VW SHARAN 1.9 TDI 136KUCY. 2001r
VW TIGUAN 2.0 TDI 4MOTION 2.0 140KUCY. 2013r
Liczba postów: 456
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Nie wiem.Ja zawsze kupowałem tłumiki ULTER( końcówki też pewnie mają) i zawsze tłumik sie nie miał prawa rozlecieć czy pordzewieć,prędzej samochód.A z takimi to nie wiem.
Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić.
Liczba postów: 406
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
1
05-01-2014, 00:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2014, 00:18 przez goozik.)
No co Ty reklamacja jak nic!Toć to nie jest- mechaniczne uszkodzenie....tym bardziej,że myjnia była bezdotykowa!
Galaxy AUY
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
mój sąsiad kupił siobie passata nowego i po roku mu zardzewiał ostatni tłumik pojechał do nich to powiedzieli mu to nie rdza i próbowali czymś to zmyć nawet dali mu jakąś chemie zeby za każdym razem przy myciu polał nią tłumik to zajdzie po dwóch miesiącach próby pojechał do nich i powiedział ze chce nowy tłumik bo ten rdzewieje,powołali komisje która stwierdziła ze musi być wadliwy tłumik i mu wymieniki na nowy,wiec kolego ja bym nie czekał dłużej tylko pojechał do nich i reklamował bo ewidentnie widac rdze
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 104
Liczba wątków: 26
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Gorzej z czasem, to wybiorę się pewnie we wtorek z tym. No ,aż mnie szlak trafia.
VW SHARAN 1.9 TDI 136KUCY. 2001r
VW TIGUAN 2.0 TDI 4MOTION 2.0 140KUCY. 2013r
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
jesli rdzewieje to nie moze to byc wykonany ze stali nierdzewnej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 606
Liczba wątków: 21
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
pokaz foto tylu auta jak mozesz i jaka cena byla za te koncowki ?
Liczba postów: 216
Liczba wątków: 22
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
Dlatego jak końcówki to tylko polskie Ulter.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
sam sobie pamietam spawalem z kwasiaka i nigdy zadna rdza nie wychodzila nawet naspawach bo spawalem elektrodami z nierdzewki. Jedynie co to matowe mi sie robilo. Juz dawno sie zastanawialem jakby tu sobie wlasnie lekko koncowke zmodzic bo troszke tej rury nierdzewnej mam ale jakby nawet co to Szczecna do ASKO-TECH i tam sie kupuje kawaleczki nawet za grosze. Cienkoscienne bez szwa co kto chce. Tylko unas te wyloty takie wyprofilowane dziwacznie ze nie wiem co tam wymyslec by to mialo rece i nogi.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.