30-12-2013, 11:25
Koledzy czy wiecie coś na temat silników 2.0 TDI w sharanach z 2007 roku. CZY SĄ ONE AWARYJNE ??? Potrzebuje pilnej odpowiedzi ponieważ zamierzam dziś kupić auto.
Silnik 2.0 TDI 140 KM
|
30-12-2013, 11:25
Koledzy czy wiecie coś na temat silników 2.0 TDI w sharanach z 2007 roku. CZY SĄ ONE AWARYJNE ??? Potrzebuje pilnej odpowiedzi ponieważ zamierzam dziś kupić auto.
do SGA byly dwa motory wkladane 2.0 z moca 140 koni a mianowicie BRT i BVH. Aczkolwiek nie orietuje sie jak z ich przypadlosciami itd. Trzebaby sprawdzic jak jest rozwiazany naped pompy olejowej, czy sa w obu walki wyrównoważajace i czy cierpialy na ta nieszczesna przypadlosc wadliwej glowicy itd. Moze jeszcze na uklad wtryskowy itp.
Tu taka mala wzmianka naklaniajaca do refleksji: klik1 A TU juz rozmawialismy na temat tych jednostek. Plusem jedyniejest to ze chyba jest to rozwiniecie silnika 1.9 bo wyglada ludzaco podobnie no i jest to jednostka 8 zaworowa. A TU masz bardzo ladna rozpiske ktory co ma i co mu moze dolegać. Daniel bardzo ładnie to ujął.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
30-12-2013, 12:18
Cytat posiadacza BRT:
"Witam Jestem nowy na tym forum więc zacznę od przywitania się. Jestem posiadaczem Sharana 2.0 Tdi typ BRT 140 km, rocznik 2006. Niestety, jak to bywa w silnikach 2.0 TDI, uszkodziła się pompa olejowa, co wyrządziło duże szkody w silniku. Zatarty wał korbowy z korbowodami. Nie wiadomo jeszcze czy rozrząd i turbina także się nie uszkodziły oraz w jakim stanie jest blok silnika po tej awarii. Przebieg auta to 170 tys km. Otóż moje pytanie, czy ktoś z Was miał już do czynienia z naprawą takiego silnika, ew. wymianą. Gdzie można kupić z pewnego zródła części bądz silnik, lub też jaki ew. model silnika byłby kompatybilny z osprzętem tego auta. Mowa tu o silnikach 2.0 TDI z innego modelu, np passat. W grę wchodzi także sprzedaż auta w dobrej cenie w takim stanie silnika w jakim jest, chciałbym jednak podjąć się próby naprawy. " Jak dla mnie to wszystko w temacie tego silnika niestety.
Power by StingerA6
30-12-2013, 23:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-12-2013, 23:32 przez jolantcha61.)
duzo ludzi zakłada 2.0 tdi od golfa v zero problemu w układzie korbowo tłokowym
lub tez wkładaja naped pompy oleju od starego 1.9 tdi pd trzeba tylko zaslepic 1 kanał i silnik prawie jak 1.9 z reguły turbo smietnik wiec koszty jakies 5 tys zł |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
problem z mocą auta 1.9 tdi silnik 1Z | artek207 | 1 | 1,138 |
01-02-2017, 22:05 Ostatni post: wesol |
|
Zimna chłodnica a silnik nagrzany | Hubert111 | 4 | 2,138 |
16-04-2016, 12:59 Ostatni post: Hubert111 |
|
Silnik gasnie po wlaczeniu klimy | manieeek14 | 8 | 7,179 |
23-02-2016, 11:00 Ostatni post: wesol |
|
Sharan - Zgasł silnik | donex93 | 6 | 2,379 |
05-02-2016, 12:40 Ostatni post: mamwi |
|
Olej przekładniowy silnik AJH | adrek88 | 3 | 1,895 |
22-05-2015, 22:02 Ostatni post: adrek88 |
|
Sprzęgło Seat Alhambra silnik AHU | urbanek211 | 9 | 4,757 |
08-01-2015, 18:26 Ostatni post: ARTUROO26 |
|
silnik tdi z golfa do galaxy mk1 | janiszek1990 | 10 | 4,638 |
29-04-2014, 21:06 Ostatni post: janiszek1990 |
|
silnik do vw sharan | astro1 | 6 | 4,086 |
25-07-2011, 08:16 Ostatni post: daneczek76 |