Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
A może przyczyną jest wymiana cewki zapłonowej gdyż moja padła i została założona używana z golfa 3 1.8 benzyna.choć nie odczułem wcześniej nierównej pracy.
Liczba postów: 406
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
1
28-12-2013, 22:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-12-2013, 22:24 przez goozik.)
No jak w benzyniaku ;kable ,cewka,sonda,wilgoć, APARAT ZAPŁONOWY ! itd..
Galaxy AUY
Liczba postów: 407
Liczba wątków: 57
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
kiedyś czytałem coś na temat zapłonu mam seata 2.0 agg i tam zapłonu aparatem nie zmienisz a właśnie wtedy zszedłem na jakiś temat i gościu pisał coś o złym złożeniu lub założeniu aparatu zapłonowego w nim nie było halla tylko jakiś rozdzielacz czy położenie wałka rozrządu i podobnie się to zachowywało nie wkręcał się, słaby więcej palił. nie skupiaj się na sharanach jak czytasz tylko ogólnie vw 2.0 i problem wtedy szybciej coś znajdziesz.a mój silnik AGG ma czujnik położenia wału bez niego nie zapali a jak ściągnę wtyczkę z aparatu zapłonowego to zapali. Jak jest uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu to też nie będzie się wkręcal i pokaże na kompie.
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
31-12-2013, 01:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2013, 01:37 przez Carphunter.)
Odwiedziłem dziś komputer i czujnik halla poza zakresem i błąd sondy lambda zwarcie z plusem,wymieniłem sondę może minimalna poprawa co dalej bo już brakuje pomysłow,nadal odcina przy 4500 obr.Aparatu nie ruszałem od kiedy go posiadam więc raczej nie powinien się przestawić,na wyższych obrotach auto równo pracuje tylko podczas schodzenia z nich słychać jak by nie spalało i waliło w komin i czasem zatrzymuje się na 12 tys i powoli schodzi i skacze na wolnych.może to po prostu wina już silnika,nie wiem co dalej,jakieś pomysły?
A może to wina cewki wstawionej od golfa 1.8?
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
(07-02-2015, 12:26)Carphunter napisał(a): No i doszedłem śmiga jak ta lala
no to napisz kolego co było,może się przydać dla innych
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
Hej po dłuższych walkach w tym temacie odpuściłem gdyż nie mogłem dojść co i jak.Lecz hall na aparacie zapłonowym umarł całkiem i auto nie chciało odpalać.Zakupiłem używany drugi aparat zapłonowy i po przekładce to samo odcinka przy 4500 obr.Ale zabrałem się za wszystko jeszcze raz wymieniłem czujnik na wale rozrządu jak się puzniej okazało nie potrzebnie i halla na aparcie zapłonowym również dałem nowego.Okazało się że na aparacie zpłonowym tym podmienionym ta blaszka nie wiem jak to fachowa nazwać jest to ta zamontowana na wałku z której czujnik bierze odczyt prawidłowo jak w książce do silnika ADY powinna mieć jedno wycięcie a w tym podmienionym miała chyba z 5 i odczyt był nie prawidłowy.Zmieniłem na taki jak powinien być założyłem nowy czujnik rozrząd na znaki i dobrze ustawiony zapłon i śmiga jak ta lala nie to auto.Pozdrawiam