Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
Już był o tym wątek. I tam napisałem jaka jest maksymalna pojemność, ponieważ czyscilem zbiornik i wyciagalem go. A propos jazdy za granicę to pamiętajcie, że można przewozić jeszcze pół kanistra czyli 10 litrow.
Pagio1 najazd na kołka to za mało. Autko trzeba porządnie pochylic i zablokować odpowietrznik najlepiej kawałkiem rurki wtedy powietrze ładnie ucieka.
grażyny, a nie dostałeś mandatu za najezdzanie na kraweznik, bo Ja się raz ledwo wywinąłem. Ale po paliwko to najlepiej paskiem b3 jeździć, czyli tzw. ropowozem.
Kiedyś gdzieś obiło mi się o uszy, że jazda z zapełnioną komorą powietrzną powoduje zwiększone zużycie paliwa obok jeszcze kilku negatywnych aspektów takiej jazdy. Ale ile w tym prawdy?!
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak stare paski maja bak ponad stu litrowy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
pretor
Użytkownik niezarejestrowany...
(27-12-2013, 10:55)wesol napisał(a): tak stare paski maja bak ponad stu litrowy.
potwierdzam, mam takiego starego ale jarego B3 w benzynie i jak pamiętam to wlałem do niego kiedyś coś troszkę więcej niż 100L
Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
U mnie w B-stoku jeżdzii wiele B3 I B4 na rejestrakcjach zagranicznych z powiekszonymi zbiornikami i wyyssoko podniesionymi dupami (czyt. tyłem) słóżącymi do przemytu paliwa i innych tytoniów .
Liczba postów: 95
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
"Pagio1 najazd na kołka to za mało. Autko trzeba porządnie pochylic i zablokować odpowietrznik najlepiej kawałkiem rurki wtedy powietrze ładnie ucieka."
Dmusek normy przewozowe to ja dobrze znam, najeżdzałem na dwa kołki po prawej stronie o wysokości 27cm i wlewałem tyle samo jak na stojąco czyli 88l. Więc przestałem robić cyrków przy dystrybutorze z najazdami. Oczywiście po odskoczeniu blokady przy 72l-ach wciskam odpowietrznik i do 88l dolewam, czyli 16l więcej po sam korek. (mam benzyniaka) ale to bez znaczenia.
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
eee... to masz wizę. ile teraz eurosów kosztuje.
Miałem plan ze szwagrem żeby przystosować do przewozu przez granicę t4 z bundeswehry. Wojskowe t4, ale tylko niektóre, miały zakładany zbiornik 330l. Ciekawe co by powiedzieli czarni jakby ściągnęli na jamę.
Liczba postów: 95
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
30-12-2013, 00:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-12-2013, 19:29 przez pagio1.)
Dmusek ja mam pozwolenie (mały ruch graniczny) za jedyne 100zł na dwa lata. Takie przeróbki nie przejdą, tylko orginalny (fabryczny) zbiornik. Passaty z niemieckich taksówek niektóre miały podobno 150l lecz są nieosiągalne. Próbują rozdmuchać zbiorniki na ciepło, zyskają jakieś 10l więcej lecz długo takie zbiorniki niewytrzymują.