Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
Witam . Mam problem z sharanikiem 2003r 130 km tdi ,trwa juz sierpnia ,najpierw latem był problem z odpaleniem jak dłużej postał kręciłem trzy cztery razy i palił. Wymieniłem zaworek na filtrze ,nic nie pomogło dalej to samo ,sprawdziłem cało instalacje zasilanie paliwa ,nic . Teraz doszło to ze odpalę za trzecim czwartym razem przejadę kawałek zgasze i tez nie moge odpalić.Na poczatku wymieniłem baterii w kluczyku i wydawał mi się ze jakiś czas było ok ale dzisiaj znowu to samo ,pierwsze odpalenie cztery razy ujechałem kawałe zgasiłem i tez musiałem kręcić z cztery razy zeby odpalił. Dodam ze te objawy nie sa co dziennie, zdarzają się co jakiś czas .Moze ktoś miał taki szubki i jest staniem mi coś doradzić .
Liczba postów: 52
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
A jeśli chodzi o stacyjkę to ja też miałem problem ale na włsme życzenie a to dla tego że do kluczyka od auta miałem dopięty pęk innych kluczy i to spowodowało uszkodzenie owej stacyjki może zprubuj delikatnie unosić kluczyk do góry stacyjki przy odpalaniu
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 16
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
24-12-2013, 10:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2013, 10:03 przez jolantcha61.)
daj paliwo na krotko z jakies banki wtedy bedziesz wiedział ze winna lezy po stronie elektrycznej a tak na moje to paliwo
nie wiem jak jest w 1.9 ale w 2.0 cr jak sie cofa paliwo zatrzesz pompe wysokiego cisnienia jest smarowana ropa ona pusci opiłki i pójda na pompowtryski wiec lepiej zobacz czy to paliwo
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
Dzięki za sugestie. Po świętach zobaczę ,wydaje mi się ze to nie paliwo ,ponieważ problem jest nie regularnie , paliwo sprawdzałem z pięć razy i trzyma ciśnienie na filtrze.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
Witam. Próbowałem ruszać podczas odpalania stacyjko ,lipa nic nie pomogło myślę ze problem kwi gdzie idzie.Tylko gdzie. Postaram się rozebrać stacyjkę i zobaczyć .Pozdrowienia .
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
a ten slynny przekaznik 109 to sprawdzales??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
No jeszcze nie . Myślisz ze może być to ?.
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
13-01-2014, 23:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-01-2014, 00:16 przez Stefano.)
Zacznij od załozenia kawałka przeźroczystego wężyka na powrocie, najpierw miedzy silnikiem a filtrem, później za filtrem w kierunku zbiornika.
Jesli zobaczysz tam powietrze to szukaj nieszczelności w układzie paliwowym. trzeba też z wyjąć zaworek z filtra paliwa i obejżeć na nim stan tych małch dwóch oringów.
A dopiero jak to wykłuczysz, zabierz sie za elektryczną stronę problemu; sprawdzenie pompki paliwa w zbiorniku, przekaznik załączający tą pompkę, a na końcu szczelność uszczelnień pompowtrysków.
Pozdrawiam,.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Tak się zastanawiam i na moje oko to bateria w kluczyki nie ma prawa wpływać na odpalanie... przecież immo jest z cewki zasilane a nie z bateryjki, zakładając, że to immo, co też jak pisałem chwilę temu wydaje mi się, że by pokazało kluczyk.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
immo nie ma nic do tego ludzie pisza czasami byle pisac. BArdzo rzadko przyczyna jest immo- nie pisuje sie tak czesto.
Trzeba Zaczac od podstaw czyli od tego czy sie nei zapowietrza jakie sa obroty walu korbowego podczas krecenia bo juz setny raz powtarzam ze rozrusznik jest silnikiem elektrycznym podwojnym i ma wie pary szczotek. Jedna szczotka bedzie lichawa i mamy na nim polowe mocy. Malo mocy to obroty sa nizsze jak 240 a wtedy ECM nie podaje paliwa - odcina poprostu. nie ma sensu podawac rope skoro sielnik sie slabo kreci. Sprawdzamy kondycje pompowtrysków, stan pompki elektrycznej i pompy tandemowej, pomiar cisnienia na nich. Mozna sprawdzic sprezanie na cylinrach. Swiece zarowe to raczj emalo istotne sa przy obecnych temperaturach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.