Ocena wątku:
raz odpala a raz nie
23-12-2013, 23:34
Post: #1
raz odpala a raz nie
Witam . Mam problem z sharanikiem 2003r 130 km tdi ,trwa juz sierpnia ,najpierw latem był problem z odpaleniem jak dłużej postał kręciłem trzy cztery razy i palił. Wymieniłem zaworek na filtrze ,nic nie pomogło dalej to samo ,sprawdziłem cało instalacje zasilanie paliwa ,nic . Teraz doszło to ze odpalę za trzecim czwartym razem przejadę kawałek zgasze i tez nie moge odpalić.Na poczatku wymieniłem baterii w kluczyku i wydawał mi się ze jakiś czas było ok ale dzisiaj znowu to samo ,pierwsze odpalenie cztery razy ujechałem kawałe zgasiłem i tez musiałem kręcić z cztery razy zeby odpalił. Dodam ze te objawy nie sa co dziennie, zdarzają się co jakiś czas .Moze ktoś miał taki szubki i jest staniem mi coś doradzić .
Reklama

24-12-2013, 00:24
Post: #2
RE: raz odpala a raz nie
A jeśli chodzi o stacyjkę to ja też miałem problem ale na włsme życzenie a to dla tego że do kluczyka od auta miałem dopięty pęk innych kluczy i to spowodowało uszkodzenie owej stacyjki może zprubuj delikatnie unosić kluczyk do góry stacyjki przy odpalaniu
24-12-2013, 10:02 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-12-2013 10:03 przez jolantcha61.)
Post: #3
RE: raz odpala a raz nie
daj paliwo na krotko z jakies banki wtedy bedziesz wiedział ze winna lezy po stronie elektrycznej a tak na moje to paliwo
nie wiem jak jest w 1.9 ale w 2.0 cr jak sie cofa paliwo zatrzesz pompe wysokiego cisnienia jest smarowana ropa ona pusci opiłki i pójda na pompowtryski wiec lepiej zobacz czy to paliwo
25-12-2013, 11:56
Post: #4
RE: raz odpala a raz nie
Dzięki za sugestie. Po świętach zobaczę ,wydaje mi się ze to nie paliwo ,ponieważ problem jest nie regularnie , paliwo sprawdzałem z pięć razy i trzyma ciśnienie na filtrze.
12-01-2014, 20:13
Post: #5
RE: raz odpala a raz nie
Witam. Próbowałem ruszać podczas odpalania stacyjko ,lipa nic nie pomogło myślę ze problem kwi gdzie idzie.Tylko gdzie. Postaram się rozebrać stacyjkę i zobaczyć .Pozdrowienia .
12-01-2014, 21:03
Post: #6
RE: raz odpala a raz nie
a ten slynny przekaznik 109 to sprawdzales??



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
13-01-2014, 21:08
Post: #7
RE: raz odpala a raz nie
No jeszcze nie . Myślisz ze może być to ?.
13-01-2014, 23:12 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-01-2014 00:16 przez Stefano.)
Post: #8
RE: raz odpala a raz nie
Zacznij od załozenia kawałka przeźroczystego wężyka na powrocie, najpierw miedzy silnikiem a filtrem, później za filtrem w kierunku zbiornika.
Jesli zobaczysz tam powietrze to szukaj nieszczelności w układzie paliwowym. trzeba też z wyjąć zaworek z filtra paliwa i obejżeć na nim stan tych małch dwóch oringów.
A dopiero jak to wykłuczysz, zabierz sie za elektryczną stronę problemu; sprawdzenie pompki paliwa w zbiorniku, przekaznik załączający tą pompkę, a na końcu szczelność uszczelnień pompowtrysków.
Pozdrawiam,.



Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
14-01-2014, 00:01
Post: #9
RE: raz odpala a raz nie
Tak się zastanawiam i na moje oko to bateria w kluczyki nie ma prawa wpływać na odpalanie... przecież immo jest z cewki zasilane a nie z bateryjki, zakładając, że to immo, co też jak pisałem chwilę temu wydaje mi się, że by pokazało kluczyk.



Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
14-01-2014, 09:58
Post: #10
RE: raz odpala a raz nie
immo nie ma nic do tego ludzie pisza czasami byle pisac. BArdzo rzadko przyczyna jest immo- nie pisuje sie tak czesto.
Trzeba Zaczac od podstaw czyli od tego czy sie nei zapowietrza jakie sa obroty walu korbowego podczas krecenia bo juz setny raz powtarzam ze rozrusznik jest silnikiem elektrycznym podwojnym i ma wie pary szczotek. Jedna szczotka bedzie lichawa i mamy na nim polowe mocy. Malo mocy to obroty sa nizsze jak 240 a wtedy ECM nie podaje paliwa - odcina poprostu. nie ma sensu podawac rope skoro sielnik sie slabo kreci. Sprawdzamy kondycje pompowtrysków, stan pompki elektrycznej i pompy tandemowej, pomiar cisnienia na nich. Mozna sprawdzic sprezanie na cylinrach. Swiece zarowe to raczj emalo istotne sa przy obecnych temperaturach.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ciężko odpala na zimnym silniku lub po dłuższym postoju pieczara 6 174 17-03-2024 17:06
Ostatni post: Stefano
  Sharan 1.9 TDI nie odpala marcinuu 2 328 13-12-2023 09:17
Ostatni post: petec
  VW sharan 2000 1,9 tdi - odpala na plaka lo_ka_ta 4 3,055 16-03-2020 20:57
Ostatni post: PiterAWC
  AUY - bardzo ciężko odpala nowy 102 30,792 20-09-2019 10:23
Ostatni post: wesol
  Ciężko odpala po tankowaniu Sharan 1,9 TDI 130 Bross1981 0 1,091 11-02-2018 18:02
Ostatni post: Bross1981
  Ciężko odpala/kopci 1.9TDI 110KM - zimny i nie tylko MelGrzybson 30 11,619 10-02-2018 19:43
Ostatni post: tolus24
  AFN - Nie odpala a kręci tomalkowy 18 9,237 11-09-2017 07:05
Ostatni post: wesol
  Nie odpala silnik 1.9tdi115 ford galaxy 2000r lift Maks1Vit 10 5,802 12-02-2017 19:40
Ostatni post: tolus24
  sharan 2.0 tdi 2005 nie odpala jak stoi krzywo przód do góry albo na dół jacek1234 9 5,491 29-01-2016 23:09
Ostatni post: ULTRA
  Sharan nie odpala i nie kręci Lurek 14 13,134 28-12-2015 12:06
Ostatni post: suhhar

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name