Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
śruby do kół
#1
Witam jakie są typowe śruby do kół w mk1 ?? Jak kupiłem auto z niemiec na felgach metalowych były zwykłe ,,typowe ,, następnie dokupiłem aluski z śrubami z pływajacym kołnierzem ułatwiającym odkręcanie i od tam tej pory to jest już parę lat używałem je do balszanych i alusków , ale teraz poinformowano mnie że te bez kołnierza powinny być na zimę są one ok 2mm krótsze i mniej wystają za piastę i nie brudzą się końcówki dzięki czemu łatwiej je odkręcać -gdzie leży prawda
Odpowiedz




#2
Moje auto przyjechało na stalówkach. Kupiłem alusy i używam tych samych śrub. Żeby łatwo je odkręcać to zawsze smaruje je smarem srebrnym, nie pamiętam teraz nazwy. W każdym aucie tak robię, nikt włącznie ze mną nie narzeka. Przy zmianie kół spokojnie ręką wszystkie odkręcam.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
#3
vagi maja sruby z lbem kulistym i wazne jest to zeby takie stosowac do ich firmowych alumek czy tez stalowych. Nie wolno uzywac wtedy srub z łbem stozkowym do np ori stalowych felg. Co do smarowania srub oczewixcie juz tu pisalem kilka razy. Smaruje sie i gwint i ten stozek/kule oraz ta czesc piasty gdzie nachodzi felga.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#4
Łeb kulisty jest na typowej srubie jak i kulisty jest ten kołnież ruchomy osadzony na śrubie i są to na 100 proc sruby od sga gdyż mam je z punktu rozbiórkowego naszych ,,cacek ,, A ja smaruję je miedziakiem w spray-u .
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości