Liczba postów: 474
Liczba wątków: 34
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Proponował bym ci podpiąć autko pod kompai przeskanować Vag-iem wtedy cos już byś wiedział
bo przy twoim opisie trudno coś powiedzieć .
Jedno co przychodzi mi do głowy to sprawdz kość przy module komfortu bo może połączenia są zaśniedziałe,modół komfortu powinien byc pod siedzeniem kierowcy.
Liczba postów: 553
Liczba wątków: 10
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
9
Miganie kontrolki świec może oznaczać problem z elektryką a nie tylko uszkodzenie włącznika stop. Problemów może być kilka, a na początek sprawdził bym czujnik hall G40 , prędkości G28, pompa wtrysku, itd. Moduł komfortu raczej nie jest problemem, chyba że chodzi wam o sterownik silnika a ten w modelach przed 2000 był montowany za zegarami.
Ozyrys
Użytkownik niezarejestrowany...
23-01-2013, 21:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-01-2013, 12:24 przez wesol.)
Drodzy użytkownicy tego forum , piszę ponieważ mam problem z moim seatem alhambra 1.9 TDI . Pojawiają się drgania silnika i karoserii w momencie przysieszania . Zdarza się to co jakiś czas lecz po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu , problem znika. Nie jest to spowodowane filtrem paliwa ani filtrem powietrza , które ostatnio wymieniłem. Na poprzednich filtrach objawy były takie same . Jeśli ktoś miał podobny problem lub ma jakiś pomysł jak temu zaradzić proszę o odpowiedz.
Chciałbym jeszcze dodać że auto przyśpiesza normalnie do momentu pojawienia sie tej usterki . Jest to moj pierwszy TDI porzednio jeździłem benzyniakami i nie mam pojęcia gdzie wsadzić ręce.
Z góry dziękuje .
Liczba postów: 334
Liczba wątków: 4
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
true! nie żebyśmy nie chcieli koledze pomóc, ale na prawdę temat był nawet całkiem niedawno wałkowany na forum. trzeba troszkę się wysilić i poszukać, bo po co powielać te same informacje.
nie mam już galaxy ale ciągle chcę galaxie
Liczba postów: 186
Liczba wątków: 20
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
wałkowane było , ale pisać o poduszkach to chyba lekka przesada , skoro po ponownym odpaleniu problem znika.
nie masz kolego dobrego styku na jednym z pompowtrysków.
przeczyścić i podgiąć styki we wtyczce.
a , żeby mieć pewność w którym-podpiąc vaga i odczytać błędy.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
kolega musi uzupelnic profil bo tak to bedziemy dochodzic czy ma to auto przedlifotwe czy poliftowe i jaki tam silnik siedzi. Coprawda bylo o drganiach podczas przyspieszania ale nie bylo czegoś takiego ze po restarcie problem ustepuje. Czyli tak jakby objaw byl na zimnym silniku a juz na rogrzanym go nie ma.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
Witajcie, Ludziska ratujcie bo już nie daje rady!!
Mam sharana 2001rok od 2,5 roku. Wiosną zaczęło mi bić kołem po kilku wizytach u mechanika(wymiana gum na kielichach amorów, wymiana sworzni na wahaczach, okazało się ze przegub wewnętrzny prawy poszedł do regenaracji, w między czasie jeszcze wymienione zostały przeguby. Od jakiegoś czasu przy przyspieszaniu(drugi bieg) lekko drga mi kierownica a w trakcie hamowania ściąga auto w prawo. Zmieniłem opony(wyważone koła) od razu zrobiłem geometrię, nic nie pomogła, ciagle tak samo, już nie wiem co to może być....