Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak odpowietrzyć układ Camomon rail
#11
najprosciej to mozna jeszcze tak: Zalac ropa co sie da czyli filtr paliwa, wezyki itp przez waz podajacy paliwo ze zbioernika. Tu na wezu przy pompie CR lejemy przez lejek rope tak by lala sie juz do zbiornika. Podlaczamy ten wezyk spowrotem. Krecimy rozrusznikiem i psikamy w dolot plaka by mial jak zagadac. 5-10 minut roboty i auto juz chodzi.

Trzeba by sprawdzic czy do 1.6tdi byly w sprzedazy czy to w IC czy na allegro pompy elektryczne do baku. Moglo byc tak ze te silniki tej pompki podajacej nie mialy bo nie jedna marka takie psikusy robila. TO znaczaco utrudnia wymiane filtra paliwa. W 1.9 tdi PD o tyle lepiej jest ze po wymianie przekrecamy ze 3 razy zaplon i filtr mamy juz pelny. Tu moze bc poprostu trudniej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#12
w cr tak sie nie odpowietrza cr najlepiej tez zalac filter ropa długo to nie trwa i najlepiej jeszcze w wezyki tez dac rope miałem auto z niemiec 2.0 td cr tam jest pompa wysokiego cisnienia SMAROWANA ROPA ON PALIWEM wiec gdy sie zapowietrzy pompa nie ma smarowania w efekcie ida mikro opiłki w cały układ paliwowy listwa wtryski zbiornik na plaku mozna sobie odpowietrzac stare traktory
vagiem mozna tez odpowietrzyc pompka pracuje wtedy cały czas gdy vag jest podpiety
w tym cr co ja miałem chyba cba kod silnil to były 3 pompy jedna w zbiorniku która podaje drugo koło rozrzadu elektryczna która robi duze cisnienie i 3 pompa wysokiego cisnienia
Odpowiedz
#13
I tu jest różnica między HDi i TDCi. Francuziki mają pompki do odpowietrzania (w nowszych modelach elektryczne).

Kup sobie gumową gruszkę. O taką:
http://tablica.pl/oferta/pompka-paliwa-g...19rMd.html
Wstaw ją za filtrem i ćwicz mięśnie dłoni, aż zapełnisz układ. Zapowietrzyła ci się pompa wysokiego ciśnienia, więc troszkę to potrwa zanim napompujesz, ale powodzenia.Big Grin

Nie kręć na sucho, bo w TDCi łuszczy się niesmarowany wirnik pompy CR i wszystko idzie we wtryski.
Odpowiedz
#14
wystraczy ze masz pompe w paku ja robie tak ze mozesz vagiem ustawic i pompka pracuje jest takie cos wlasnie do wymiant filtra albo demontujesz siedzisko z tyłu i podpina dwa kable pompka chodzi jakies 5 min i pali na strzał
Odpowiedz
#15
bajki jak nic. Ma tu na mysli z paliwem. Takie sa juz te uklady CR. Skoro juz coraz tansze te uklady CR robia i juz chinczyki moga sobie to wkladac w swoich autach to ja dziekuje. Czemu w starym mercu z CR nawet pierwszej generacji CR te motory lataja i lataj?? Powiem wam czemu. Bo te wtryski kiedys kosztowal majatek. To z ena obudowie jest napis bosch to o niczym nie swiadczy. Jakosc schodzi na psy. Koelga w forum golfa podawal ze wiózł rozpylacze z WZM do boscha bez oznakowan bo oni sobie sami zrobia wlasne oznakowania. Wszedzie ciecia a to sie odbija pozniej na jakosci.

Co do odpwioietrzania ukladu CR z pompka elektryczna w baku to powinno wystrarczyc przekrecenie kilku razy kluczyka w stacyjce na 5 sekund. Mozna tez zakrecic rozruszniiem tak na tez 3-4 sekundy to ruszy pompa. Jak kots jest jeszcze bardziej nadgorliwy to mozna poluznic przewodu paliwowe od wtrysków to na bank wywali powietrze z listwy. W oplu robilem tak juz nie dizesiatki razy a setki bo wymiany filtrow tam to przy przegladzie co 60 tys km.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#16
Jeśli pompa CR ma paliwo to je spręży. jeżeli nie ma sama też nie zassa. Tu tkwi problem w tym, że układ do pompy jest zapowietrzony, więc najprawdopobniej nie ma pompki zasilającej lub słabo działa, albo wcale. A odpowietrzanie listwy wysokiego ciśnienia jest łatwiejsze niż odpowietrzanie przewodów wtryskowych VP. Kup se gruchę nawet na złomie, dzięki niej odpowietrzysz układ a potem możesz ją sobie wypiąć. Tak jest najprościej i się widzi na czym stoi.

Ale my tu gadu gadu, a problem pewnie już dawno rozwiązany, nawet bez odpowiedzi w jaki sposób. Jak to zwykle bywa na forum.

Odpowiedz




#17
po naładowaniu akumulatora odpalił za drugim razem bez żadnych ingerencji?Huh
SHARAN 1,9 TDI 115 kM 2002
Skoda Roomster 1.6 TDI 2010 Smile
Odpowiedz
#18
A na przyszłość to podczas wymiany filtra czy innych zabiegach w układzie paliwowym to się zaciska (bynajmniej ja tak robię) przewody paliwowe np takim sposobem http://www.mojenarzedzia.pl/zaciski-do-p...astycznych

Nie uzywaj słów których znbaczenia nie znasz! Bynajmniej oznacza wcale czyli wlasnie napisales ze tak wlasnie NIE robisz!
SHARAN 1,9TDI ASZ HIGHLINE
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Układ chłodzenia - problem Gawel9 6 5,539 16-05-2021, 00:46
Ostatni post: Piter1028
  Common Rail czy nie??? pawelpodgorski20 1 953 18-10-2020, 16:24
Ostatni post: wesol
Wink Zapowietrzony układ zasilania alhambra 2004 115KM pawello2 1 2,000 14-10-2015, 11:37
Ostatni post: suhhar
  Układ Chłodzenia VW Sharan hayabusaona 15 32,848 02-06-2014, 13:59
Ostatni post: Mazur1908
  jak odpowietrzyc common rail cr jolantcha61 10 17,359 25-01-2014, 15:57
Ostatni post: jolantcha61
  Układ zasilania paliwa w AUY lech181 11 14,096 26-12-2012, 14:55
Ostatni post: wesol
  Zapowietrzony układ paliwowy alilee 8 10,917 22-11-2012, 12:04
Ostatni post: alilee

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości