14-05-2016, 09:00
Witam.Wczoraj trorchę sobie pojeździłem-silnik na zimno ładnie pali-ale opisane problemy ze schodzeniem z obrotów pozostały-ponadto po zejściu na niskie obroty-silnik chodzi przez chwilę nierówno-"kuleje" jak by chciał zgasnąć ale po ok.5 sekundach wchodzi na wolne obroty i już jest OK.Podaję nastawy odczytane na Polskim WAG-u wersja 4,9:
1.temperatura 90 stopni
2.obroty 840
3.dawka paliwa waha się od 3 do 5
4.napięcie sterownika waha się od 1,38 do 1,44 V
Czy te nastawy nie powinny być o stałej wartości?-Co może być przyczyną takiego zachowania sterownika-dodaję,że przed wymianą uszczelki nastawnika nic się nie działo-silnik pracował OK.
1.temperatura 90 stopni
2.obroty 840
3.dawka paliwa waha się od 3 do 5
4.napięcie sterownika waha się od 1,38 do 1,44 V
Czy te nastawy nie powinny być o stałej wartości?-Co może być przyczyną takiego zachowania sterownika-dodaję,że przed wymianą uszczelki nastawnika nic się nie działo-silnik pracował OK.