Ocena wątku:
  • 27 głosów - średnia: 3.11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pompa wtryskowa
#51
ramie sie wychyla, tylko uszczelka była wymieniana, wg mnie bolec siedzi na swoim miejscu, tylko ze przed wymiana uszczelki wszystko działało jak nalezy
Odpowiedz




#52
Pasek rozrządu idzie równo nie lata na boki.?
Ja bym zdjął nastawnik raz jeszcze i założył to na nowo.
Odpowiedz
#53
pasek nie lata, juz dwa nastawniki były próbowane
Odpowiedz
#54
Sprawdź kable do elektrozaworu przestawiacza kata wtrysku.
Jakieś błędy???
Odpowiedz
#55
Witam.

Na pierwszej stronie tego wątku jest instrukcja w pliku i wystarczyło się zastosować do niej i nie było by problemu, chyba że umiejętności, a próba regulacji dawki, podczas gdy nastawnik jest źle ustawiony to już w ogóle chybiony pomysł. Najpierw musi być ustawiona prawidłowa pozycja nastawnika, tak aby czujnik przesuwu wskazywał prawidłową wartość (którą trzeba było sprawdzić przed rozebraniem, jeśli wszystko było dobrze, bo ciężko jest znaleźć wartości katalogowe), a ta nie została tu podana, bo zapewne na własne znaki było składane więc do czego mamy się odnosić, dopiero potem można ewentualnie wyregulować dawkę i na sam koniec szukać innych problemów jeśli by miały się pojawić. A tak stara historia, przed rozebraniem było dobrze, a po złożeniu jest źle.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#56
01268 - quantity adjuster (n146) upper limit ,low limit intermittent , a i kiedy wariuje na tych obrotach to na kanale 01 dawka jest 0
Odpowiedz




#57
Kolego tolus.
Powiem Ci że z tym rsw to trochę przesadzaja.
Pierwszy raz jak zmieniłem uszczelkę pod nastawnikiem to nawet nie myślałem o tym.
Znaki zrobiliśmy i jak się dogrzal motor to ustawilismy.
Problemy zaczęły się jak trza było nastawnik wyczyścić.
Ale masz rację bo od tego trza zacząć chodź wydaje mi żeby kolega podjechał do ogarnietego pompiarxa nim coś się stanie.
Skąd Piter jesteś bo znam paru ludzi w Polsce może niż widelec się trafi.



Odpowiedz
#58
ja z warmia-mazury
Odpowiedz
#59
Tutaj podobnie:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=230076
To lipa za daleko.
Odpowiedz
#60
Witam.

Jeżeli nastawnik nie jest uszkodzony i nie ma luzu, ustawić go wstępnie tak aby na zapłonie vag pokazywał osławione już 0,760V, potem zająć się ewentualnie dawką paliwa, dopiero wtedy można poobserwować bloki pomiarowe i dokonać ewentualnych korekt. Błąd 01268 to ewidentnie problem nastawnika - ustawienia/uszkodzenia.

Pozdrawiam
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  sharan 2.0 TDI BRT- naprawa/uszkodzona pompa oleju andrz6 26 29,068 30-01-2023, 12:04
Ostatni post: wesol
  Pompa vacum krzychu2020 2 1,025 08-11-2021, 00:22
Ostatni post: krzychu2020
  Pompa paliwa w baku 1,9 TDI ASZ Tomek Westfalia 10 7,052 08-09-2021, 17:00
Ostatni post: wesol
  Pompa wody w Sharanie Adrian1974 13 6,385 26-05-2017, 09:04
Ostatni post: DuczekiOsia
  Cieknie Pompa , czuć paliwo w Kabinie kaminski97 5 2,975 31-03-2016, 22:42
Ostatni post: andrew7800
  Pompa paliwa w zbiorniku majronn 16 8,583 02-01-2016, 10:05
Ostatni post: wesol
  Pompa Vacum czy co innego - bezsilność.1.9 TDI AUY Maszlik 1 4,532 12-12-2014, 22:16
Ostatni post: wesol
  Pomap wtryskowa-podwyższone obroty Adrian120 2 2,122 23-08-2014, 19:56
Ostatni post: wesol
  Pompa wtryskowa silnik 1z TDI 90 ps pasuje do silnika AFN TDI 110 ps? dames12345 23 21,438 25-02-2014, 21:56
Ostatni post: maywey
  Sharan 1,9D jak regulowac pompe wtryskowa Jan-Kazimierz 3 4,684 15-03-2012, 14:21
Ostatni post: Jan-Kazimierz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości