Może nie trafiłeś w otwor????
Zdejmij nastawnik i zobacz czy ramię robi ruch po przekreceniu stacyjki do pozycji zapalenia kontrolek.
Kiedyś miałem tak że jeden kabel był urwany w środku i samochód zapalił ale szedł od razu w duże obroty
Nie zrobiłem prostego testu który wyżej wymieniłem.
Była tylko ruszania uszczelka czy też coś grzebane w nastawniku????
Normalne że nie odpali od razu bo pompa ma powietrze.
Z tym kątem to też może być wyrobiony klin na wale.
Zdejmij nastawnik i zobacz czy ramię robi ruch po przekreceniu stacyjki do pozycji zapalenia kontrolek.
Kiedyś miałem tak że jeden kabel był urwany w środku i samochód zapalił ale szedł od razu w duże obroty
Nie zrobiłem prostego testu który wyżej wymieniłem.
Była tylko ruszania uszczelka czy też coś grzebane w nastawniku????
Normalne że nie odpali od razu bo pompa ma powietrze.
Z tym kątem to też może być wyrobiony klin na wale.