Ocena wątku:
  • 27 głosów - średnia: 3.11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pompa wtryskowa
#41
tylko nie wiem czy sie rozumiemy ale pewnie ja cos pomieszalem chodzi mi o pompe paliwowa (najlepiej jak podam nr luk 038145209a) i to z tego czegos mi cieknie
tylko nie wiem czy sie rozumiemy ale pewnie ja cos pomieszalem chodzi mi o pompe paliwowa (najlepiej jak podam nr luk 038145209a) i to z tego czegos mi cieknie
Odpowiedz




#42
Witam.

No trochę pomyliłeś, bo wpisałeś się do wątku o pompie wtryskowej, a chodzi Ci o pompę vacum/tandem Smile. Z nią nie trzeba nigdzie jechać na ustawienie, pod warunkiem, że złożysz ją tak samo, jak rozłożyłeś Wink.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#43
sa rozne zestawy naprawcze do tych pomp takie ubozsze po 30 zl oraz takie ful wypasione z uszczlekami simmeringiem nawet i pod dwa typy tych pomp za okolo 100-120 zl. Pare torxikow rozbierasz myjesz skladasz i po temacie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#44
ok przepraszam za klopot i dziekuje za pomoc Smile
Odpowiedz
#45
czy żeby wymienić /wyjąć pompe wtryskową trzeba rozpinać/zdejmować paski rozrządu?
Odpowiedz
#46
Jest jeden pasek rozrządu. Trzeba niestety ściągnąć pasek by pompę wyautować.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#47
czyli zblokować koło rozrządu, wał ?
Odpowiedz
#48
I tak i nie. Ważne żeby po ściągnięciu paska nie kręcił wałem i wałkiem. Jak będziesz składał to wtedy blokuj.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#49
witam, jest kolejny problem, po wymianie uszczelki spod nastawnika, samochód krecił i nie odpalał, a teraz próba ustawienia dawki: albo jest za mała i nie chce samochód wogole odpalić,a jak za duzo to od razu wskakuje na obroty nawet do 4tys, czasami uda się zbić dawkę do momentu az obroty zatrzymują się na 1tys obrotów i tak faluja miedzy 1tys a 2tys obrotów, a jak zmniejszyc jeszcze dawkę to samochód gaśnie, wcześniej nie było żadnego problemu,kąta nie da się zczytac z BS, bo silnik faluje, jakie jest na to rozwiązanie , z góry pozdrawiam
Odpowiedz
#50
Może nie trafiłeś w otwor????
Zdejmij nastawnik i zobacz czy ramię robi ruch po przekreceniu stacyjki do pozycji zapalenia kontrolek.
Kiedyś miałem tak że jeden kabel był urwany w środku i samochód zapalił ale szedł od razu w duże obroty
Nie zrobiłem prostego testu który wyżej wymieniłem.
Była tylko ruszania uszczelka czy też coś grzebane w nastawniku????
Normalne że nie odpali od razu bo pompa ma powietrze.
Z tym kątem to też może być wyrobiony klin na wale.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  sharan 2.0 TDI BRT- naprawa/uszkodzona pompa oleju andrz6 26 29,070 30-01-2023, 12:04
Ostatni post: wesol
  Pompa vacum krzychu2020 2 1,025 08-11-2021, 00:22
Ostatni post: krzychu2020
  Pompa paliwa w baku 1,9 TDI ASZ Tomek Westfalia 10 7,052 08-09-2021, 17:00
Ostatni post: wesol
  Pompa wody w Sharanie Adrian1974 13 6,385 26-05-2017, 09:04
Ostatni post: DuczekiOsia
  Cieknie Pompa , czuć paliwo w Kabinie kaminski97 5 2,975 31-03-2016, 22:42
Ostatni post: andrew7800
  Pompa paliwa w zbiorniku majronn 16 8,583 02-01-2016, 10:05
Ostatni post: wesol
  Pompa Vacum czy co innego - bezsilność.1.9 TDI AUY Maszlik 1 4,532 12-12-2014, 22:16
Ostatni post: wesol
  Pomap wtryskowa-podwyższone obroty Adrian120 2 2,122 23-08-2014, 19:56
Ostatni post: wesol
  Pompa wtryskowa silnik 1z TDI 90 ps pasuje do silnika AFN TDI 110 ps? dames12345 23 21,438 25-02-2014, 21:56
Ostatni post: maywey
  Sharan 1,9D jak regulowac pompe wtryskowa Jan-Kazimierz 3 4,684 15-03-2012, 14:21
Ostatni post: Jan-Kazimierz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości