Ocena wątku:
  • 8 głosów - średnia: 2.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wymiana ramion wycieraczek na płaskie
#1
witam mam wycieraczki banany zwykłe i chciałbym zmienić ramiona na płaskie, czy wymaga to specjalnej przeróbki czy mogę kupić komplet używanych ramion i zamienić? i czy warto czy czy wycieraczki areo oprócz ładniejszego wyglądu mają lepsze własciwosci?
Odpowiedz




#2
tak. Wymieniasz ramiona oraz piora wycieraczek i masz juz jak w pozniejszych poliftach. Jest jeszcz einny sposob bo mozna kupic takie juz plaskie wycieraczki bezprzegubowe np firmy motgum. Montowane sa jak te tradycyjne wycieraczki ale wyglad juz taki jak te bezprzegubowe. Robilem tak w jakims poprzednim aucie- megane jak dobrze pamietam.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
http://allegro.pl/wycieraczka-motgum-pla...12197.html czy te są dobre?
Odpowiedz
#4
musisz zmierzyc u siebie uchwyt mocujacy i zagadac do sprzedajcego. To bedzie 100% pewnosci. Ale wydaje sie ze bedzie okej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
wiec tak zakupiłem komplet wycieraczek płaskich z ramionami i dodatkowo wymontowałem nasmarowałem mechanizm wycieraczek, problem mam taki ,że przerwa pomiędzy wycieraczką 1 i 2 jest zbyt duża i wycieraczka 1 jest znacznie wyżej i z boku wygląda pod ukosem. Obserwując inne sharany można zauważyć , że wycieraczki są równoległe a w moim przypadku takie ustawienie powoduje minimalną wycieraczek kolizje. jak ustawić wycieraczki ?


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#6
Bylo sobie fotke walnac jak miales wczesniej. Ale mimo to daje prawie reke uciac ze nie byly one blizej siebie bo nie ma taiego sharana co by tak mial bo kolizja jest prawie pewna.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#7
ja mam bliżej górne ramie dotyka prawie dolnego po całkowitym wyłączeniu. Najlepiej ustawić je tak - włączyć wycieraczki i zgasić na maksymalnym wychyle, potem ramiona dać do maksymalnego wychyłu i przykręcić po paru korektach będzie ok.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#8
temat stary, nieodswiezany, ale doczytałem o wycieraczkach Aero i zachciało mi się napisać swoją opinię. ja osobiście uważam, że to kolejny chiński szit! pudełeczko i wygląd to nie wszystko tak naprawdę... miałem ostatnio takie aero do testowania na SAG-u i były do śmieci po 2 miesiącach używania, poodpadały końcówki, wylazło pióro i się porwało w cholerę. do tego sztywne, twarde i smugi robiły, założyłem stare zjeżdżone boscha i działają lepiej niż te "nówki" aero. osobiście nie skorzystam z nich już więcej
nie mam już galaxy ale ciągle chcę galaxie Big Grin
Odpowiedz
#9
czy możecie podać numer ramion wycieraczek płaskich
Odpowiedz
#10
przerabialem ten temat w swoim mk1 , założyłem ramiona z polofta oraz wycieraczki bosch multiklip czy jakoś tak i jak ustawilem wizualnie rowno to spotkaly sie po sekundzie , kombinowalem ile wlezie i jak juz sie nie spotykaly to ramie kierowcy bylo pod katem , a pasazera musiala lezec na plastikowym poduszybiu i wugladalo to beznadziejnie , a sprawa wyglada tak , ze w polficie podszybie jest proste , a przed liftem zaorkadlone pod ksztalt szyby i dlatego tak to wyglada ... i dlatego tez przed leftem wycieraczki "zwykle" z mocowaniem "U" sa tez zaokraglone ... mozna by pokabinowac zeby ramiona poliftowe troche podgic i mzoe by wydalo ...
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wymiana relingów na chrom. Porsche Design 1 2,032 24-12-2014, 21:19
Ostatni post: daneczek76
  światła wymiana fiinlandia 2 3,244 21-02-2013, 22:24
Ostatni post: piotto0

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości