Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
06-12-2013, 11:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-2013, 11:28 przez m-blue.)
Pi pierwsze sprawdź czy rozładowuje, może akumulator jest padnięty i tyle, trzeba zmierzyć jaki prąd jest pobierany przy wyłączonym silniku itp. To że masz napięcie na akumulatorze, to nie znaczy, że pojemność trzyma. Jeśli wyjdzie CI, że faktycznie coś ciągnie, to na podłączonym mierniku wyciągaj bezpieczniki kolejno i patrz który to obwód, dalej rzeźbienie. Większość obwodów masz odłączonych przy wyjętym kluczyku.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 16
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
ok tylko powiedz mi który bezpiecznik jest od radia i jak ustawic miernik zebym wiedział chodzi o to na która pozycje ustawic zebym wiedział pobór pradu
Liczba postów: 216
Liczba wątków: 22
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
Lub przeczytaj rok produkcji na akumulatorze bo może się okazać że ma 5 czy 7 lat
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
06-12-2013, 11:41
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-2013, 11:46 przez m-blue.)
Trzeba albo zdjąć klemę i między nią a akumulator wpiąć miernik ustawiony na pobór prądu ( trzeba wpiąć kable na mierniku na pomiar prądu, jeśli tego nie zrobisz spalisz miernik). Możesz podjechać do elektromechanika, albo tych co sprzedają akumulatory i tam sprawdzić, sądzę, że będzie sprawniej i szybciej, a zapłacisz ze 20 zł o ile w ogóle zapłacisz. Sprawdzą Ci pojemność i sprawność aku, jeśli będzie dobra to ew. prąd. Sprawdzenie prądu to 2 minuty.
tu masz wątek, żeby się nie powtarzać, ew. poszperaj trochę o prądzie akumulatora w stanie spoczynku:
http://forum.vw-passat.pl/threads/17489-...-spoczynku
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 16
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
ok dam znac najpierw musze jechac kupic miernik itd przy pomiarze musze zamknac auto tak ? i odczekac jakies 10 minut
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
(09-12-2013, 10:18)jolantcha61 napisał(a): zeby zmierzyc pobór pradu to jak mam ustawic miernik tak jak na foto
http://imageshack.us/photo/my-images/208/obrazek1q.jpg/
i tak podpiac do akumuatora http://imageshack.us/photo/my-images/254/obrazek1.jpg/
czeka na odp jutro bede miał miernik i chce sprawdzic znalazłem to na forum a ktos pisze ze mam wsadzic kabel na 10A i teraz nie wiem
aha i jaki moze byc maksymalny pobór pradu z góry dzieki
Masz ustawić miernik na to czerwone 10A i kable od miernika też - czarny do com a czerwony na 10A, zejmujesz klemę z aku, jeden kabel miernika do aku a drugi do zdjętej klemy, najlepiej na zamkniętym samochodzie,tzn otwierasz maskę, zamykasz auto itp jak zawsze, później zdejmujesz klemę i mierzysz. Ja jak wspomniałem, zainwestowałbym na Twoim miejscu z 5zł i podjechał tam gdzie aku wymieniają i będziesz wszystko wiedzieć.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Jaki pobór może być to musisz poczytać, bo szczerze mówiąc nie mierzyłem obstawiam poziom rzędu mA. Co do pomiarów to sądzę, że zacznij na dużym prądzie a później przepnij miernik na mały, rzędu 1A.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...