07-08-2011, 09:14
Tak tylko co doceniam w vagach i TDI... Wslasnie to ze uzytkownikow ich jest bardzo duzo. Masz proble piszesz na forum golfa czi innym i zaraz masz las rąk co ci pomoże. Takie rzecyz jak czyszczenie EGR czy turbiny to sa juz dawno obcykane sa porobione manuale z fotami,opisami. Do VR'a ile znajdziesz opisów. Co wyczyscisz jak ci uklad zaplonowy padnie??? Od kogo podmienisz w razie potrzeby. Jeszcze jedna sprawa ktora jak dla mnie jest bardzo wazna- prostota w diagnozowaniu vaga- podpinam lapka i robie logi, nawet jakbym sie nie znał to wrzycam na forum i mi powiedza co i jak. Ja uwazam iz TDI sie mniej bedzie psuł. Na uczelni mialem mowione ze dieslem liczymy kilometry conajmnie razy dwa. Widziales diesla z wypracowanymi tulejami cylindrowymi czy pierscieniemi czy np zaworami?? Ja jeszcze nie. Oczewiscie sa przypadki ale z powodów złej eksploatacji. Powodem narzekań na TDI jest to ze ludzi ekupuja diesla i na blacie jest 190 tys a tak naprawde jest zazwyczaj 600 czy 800 tys km nakrecone. Ludzie sa tacy naiwni ze mysla ze licznik sie kreci z 280 na 180 gdy tak naprawde bylo 5 razy tyle.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.