Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
01-12-2013, 21:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-12-2013, 22:55 przez tacini.)
W moim przypadku wygląda to tak: jadąc,z wyjątkiem 1 biegu, gdy wciskam pedał gazu i puszczam,wciskam i puszczam, wciskam i puszczam itd.......słyszę i czuję puknięcie (jakiś luz w układzie napędowym), wyraźniej słyszalne i odczuwalne przy puszczaniu gazu. Na zewnątrz głośniejsze. Żadnych innych objawów nie zaobserwowałem.
Dodam że sprawdziłem koła (dokręcone) ,ręką sprawdziłem półośki (luzów brak) ,wizualnie ok ,miesiąc temu przegląd i zawieszenie żyleta, 3 miesiące temu widziałem półoś od kierowcy i nie nosiła śladów zużycia.
Czy to może być luz amortyzacji 2masy ?
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
02-12-2013, 21:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-12-2013, 00:00 przez tacini.)
racja Stasiu, dzięki
Ten wałek i łożysko to może być to ,w weekend sprawdzę i dam znać.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Niestety ciągnięcie za ośki (wahacze) nic nie pomogło, dźwięki dobywały się ze skrzyni biegów ale z którego miejsca nie sposób było ustalić.
Podziękowania należą się koledze "goozik" za wklejenie wątku luzu poprzecznego wałka skrzyni. Faktycznie po zdjęciu dekielka okazało się że jest luz koło 1.5mm i na 99% to on odpowiada za owe stuki (pewny będę gdy wstwię pierścień). Łożysko pod dekielkiem ma również luz w gnieździe, jakieś 2-3 dyszki. Zadzwoniłem do pana wymienionego we wklejonym wątku który stwierdził że przy takim małym luzie nie ma co tego ruszać,tulejowanie wiązało by się z rozbiórką skrzyni.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
pierścień niwelujący luz oraz trochę kleju do łożysk (między łożysko a gniazdo) i jest lepiej,chyba mogę powiedzieć że jest dobrze bo nic już mi nie przeszkadza.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Witaj,wcisnąłem po obwodzie klej do łożysk,niebieski albo czerwony (jeśli chcesz mogę sprawdzić) ,jest to klej jednoskładnikowy, raczej proforma. Nie spodziewam się żeby wszedł głębiej niż na mm,ale zewnętrzny pierścień łożyska w gnieździe unieruchomił, sprawdzałem po tygodniu.
Liczba postów: 298
Liczba wątków: 17
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
1
Kolego to są tuleje wahaczy do wymiany, a na szarpakach tego ci nie wykaże chyba że ci podniosą samochód do góry warto sprawdzić, ja miałem takie samo uczucie z tym dodawaniem gazu.
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...075&page=3
Arthezz Listonosz In-Post
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
W jakim sensie podniosą auto....koła mają wisieć?
Liczba postów: 298
Liczba wątków: 17
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
1
Tak ale belkę podeprzeć trzeba oś.
Arthezz Listonosz In-Post