Liczba postów: 29
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
0
Wlałem płukacz valvoline, dołożyłem tą nieszczęsną zwężkę. Zobaczymy czy to coś da. Nie mniej mam wrażenie że ogrzewanie z każdym km się polepszało. Jeszcze parę dni pojeżdżę z tym.
Teraz mam takie pytanie: jak sprawdzić silnik klapy ? Wiem że tam też działa coś na podciśnieniu.
Liczba postów: 216
Liczba wątków: 15
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
Witam.
U mnie z kolei inny problem... po wymianie rozrządu ( w sumie nie sprawdzałem przed wymianą ) mam zimny dolny wąż zaraz za termostatem... wymieniłem termostat, pompkę elektryczną ( za zbiorniczkiem płynu), płyn zalany, odpowietrzany na włączonym ogrzewaniu HI , temp. dochodzi do 90 % i nadal to samo - zimny dolny wąż , po włączeniu nawiewu temp. spada do ok. 70% - u was też jest tak samo ??? Zaznaczam że piecyk nie działa...
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
kolego to ze pokazuje 90 st to nie znaczy ze tyle silnik osiągnął,podłącz kompa i sprawdz ile pokazuje komp,u mnie jak jest już 90st to silnik ma dopiero 70st.dopiero po jeździe osiąga 90st
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 269
Liczba wątków: 15
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
1
koledzy będe zmieniał pompe wody i chciałem wypłukać cały układ i wlać nowy płyn , jak się do tego zabrać , układ płucze się zwykłą wodą ?