Ocena wątku:
analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
24-11-2013, 14:36
Post: #1
analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
Witam wszystkich ma problem z nowo zakupionym sharanem.
Problem polega na tym,że samochód przyspiesza dopiero od 1800 rpm.Pod górę jeżeli nie wejdzie na obroty min 1800 to nie wjedzie i trzeba redukować na niższy bieg,mało tego samochód strasznie przenosi drgania z okolic silnika przy niskich obrotach(wymieniłem przeguby wewnętrzne i nic nie pomogło),ale czuje jakby nie dostawał paliwa.
Jakiś 1 miesiąc temu wymieniłem pompowtryskiwacz na 1 cylindrze(kupiony na aukcji za 400zł z gwarancją),poprzedni nie podawał paliwa prawie w ogóle.
Miałem jeszcze problem tego typu że ropa dostawała sie do oleju(wymiana uszczelniaczy nic nie dała,były uszkodzone gniazda pompek).po wymianie głowicy problem niby się rozwiązał(zrobiłem ok 1300 km i nie widać za bardzo żeby olej znowu przybywał, ale jak nie było mocy do 1800 obrotów tak nie ma do tej pory.No i te wkurzające drgania....
dynamiczne:
01 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149204.html
03 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149205.html
04 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149207.html
08 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149208.html
10 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149209.html
11 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149210.html

statyczne:
grupa 000 001 003

17:50:45 Group 000
043
129
000
018
094
192
079
150
154
072

17:50:45 Group 001
903 /min RPM
5.2 mg/str Inj. Quantity
6.1°KW Idle Stabilization
81.0°C Temperature

17:50:45 Group 003
903 /min RPM
250.0 mg/str Mass Air / Rev.
249.9 mg/str Mass Air / Rev.
58.2 % Duty Cycle

statyczne 004 007 013


Address 01: Engine (038 906 019 LQ)

17:51:43 Group 004
903 /min RPM
0.6 °ATDC Ign. Timing
6.1°KW Idle Stabilization
0.6°KW Idle Stabilization

17:51:43 Group 007
68.4°C Temperature
0.0 % Duty Cycle
32.4°C Temperature
82.8°C Temperature

17:51:43 Group 013
-1.95 mg/str Inj. Quantity
1.15 mg/str Inj. Quantity
0.42 mg/str Inj. Quantity
0.26 mg/str Inj. Quantity

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (038 906 019 LQ)

17:53:28 Group 010
249.9 mg/str Mass Air / Rev.
948.6 mbar Absolute Pres.
958.8 mbar Absolute Pres.
0.0 % Load

17:53:28 Group 018
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)

17:53:28 Group 023
-55.0 (no units)
11.0 (no units)
-10.0 (no units)
0.0 (no units)

statyczne 010 018 023

Address 01: Engine (038 906 019 LQ)

17:53:32 Group 010
235.2 mg/str Mass Air / Rev.
948.6 mbar Absolute Pres.
958.8 mbar Absolute Pres.
0.0 % Load

17:53:32 Group 018
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)

17:53:32 Group 023
-51.0 (no units)
10.0 (no units)
-4.0 (no units)
1.0 (no units)
Reklama

24-11-2013, 15:49
Post: #2
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
trudno tu powiedziec co jest dobrze a co zle bo ktos grzebal w orpogramowaniu i jest ot na 99% nieudolny chiptuning tudzież jakis wgrany gotowy wsad z neta czyli tzw ( przepraszam za wyrazenie ale musze) "rozpierdalacz"



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
24-11-2013, 16:07
Post: #3
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
(24-11-2013 15:49)wesol napisał(a):  trudno tu powiedziec co jest dobrze a co zle bo ktos grzebal w orpogramowaniu i jest ot na 99% nieudolny chiptuning tudzież jakis wgrany gotowy wsad z neta czyli tzw ( przepraszam za wyrazenie ale musze) "rozpierdalacz"


dzięki za podpowiedź,jutro postaram się ogarnąć temat z nowym oprogramowaniem(widocznie poprzednik coś majstrował) i wrzucę ponownie logi.Na podstawie których parametrów mogę wywnioskować,że ktoś coś grzebał?
24-11-2013, 16:19
Post: #4
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
w zasadzie wszystkich bo i przpelywka idzie na maxa- tyle ile eCM jest w stanie pokazac i to dosc dlugo w zakresie obortowym i na dawkowaniu paliwem po MAF tez idzie na max czyli 70 mg na suw i po doladowaiu widac ze dygniete konkretnie bo masz takie doladowanie jak w 130 konnym ASZ a nawet i wiecej. Jakis baran podniósł wszytsko co sie da bez ładu i skladu. Mocy tez wcale niekoniecznie musialo pryzbyc jakos mega duzo a napewno nie jest to zdrowe dla suszarki.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
01-02-2014, 15:19
Post: #5
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr. ponowne logi
Witam ponownie.
Po dłuższej chwili udało mi się podmienić mapę silnika na oryginalną(faktycznie była zmieniona).Autko zlogowane na nowo.Po zmianie mapy zauważalny spadek mocy,do 4000 obr. nie chce dojść nawet,drgania nie ustąpiły,auto dopiero zaczyna przyspieszać przy 1800 obr. przy jednoczesnych drganiach,pod stromą górkę trzeba wbić 1 żeby podjechać.Zaczynam obstawiać uszkodzone pompowtryski(2 założone oryginalne i 2 podobno na starej wtyczce od starszego modelu).

dynamiczne:
Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_158104.html
Grupy: 003,004,008 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_158098.html
Grupy: 010,011,023 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_158097.html

BS:
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_158099.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_158105.html

statyczne:
12:48:02 Group 000
043
124
000
020
094
193
083
155
138
073

12:48:02 Group 001: Injected quantity
903 /min Engine speed 820-900
5.8 mg/str Injected quantity 3.0-11.0
4.6°KW Spec. Inj. duration 5-7 °Ck.
78.3°C Coolant temp 80-110°C
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
12:48:50 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
903 /min Engine speed 820-900
250.0 mg/str MAF (specified) 230-420
245.0 mg/str MAF (actual) 230-420
58.6 % EGR duty cycle 10-95%

12:48:50 Group 004: Unit Injectors valves command
903 /min Engine speed 820-900
-0.0 °ATDC Spec start of inj. 1BTDC-2ATDC
5.6°KW Spec inj. duration 5-7°Ck.
0.6°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
12:49:29 Group 007: Temperatures (Engine cold-contact on: ~Amb. temp)
57.6°C Fuel Temp ~Amb.Temp.°C
0.0 % Fuel cooling state On:100%-Off:0%
29.7°C Intake Air Temp ~Amb.Temp.°C
80.1°C Coolant Temp ~Amb.Temp.°C

12:49:29 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
903 /min Engine speed 2850-3150
958.8 mbar Spec. intake press. 2000-2150
958.8 mbar Actual intake press. 2000-2200
19.9 % D.cycle MAP 40-95%
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
01-02-2014, 15:34
Post: #6
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
turbo szaleje to pewne. Na 90% winna jest geometria w turbinie. Turobo do wyciagniecia i wyczyszczenia. elektorzaowrek N75 wydaje sie byc sprawny ale nie zawadzi go tez rozebrac i wyczyscic.
Nie loguj grup tak na pale. Przeciez jest porada. Po co logowac tyle grup na raz. To ze program daj etak amozliwosc to nei znaczy ze tak trzeba. Poza tym logujesz 010 i 011. Przeciez one paplaja w zasadzie to samo. 023 i inn elogi pompek jak 013 robi si ena postoju nie podczas jazdy. Takie ustawienie trzech grup naraz muli odczyt parametrów bo prgram vag musi odczytywac tryz rzeczy na raz a ma przeciez pewne ograniczenia predkosciowe na łączu z autem.

Zrob jeszcze na cieplym loga 013 i 023 razem ale statycznie czyli na postoju. Zobaczymy czy pompki sa w miare zdrowe.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
03-02-2014, 16:05 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2014 16:05 przez jolantcha61.)
Post: #7
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
a pompowtryski załozyłes o tych samych nr ??
sprawdz jakie masz kody na nich i czy wszytskie sa rowne
17-03-2014, 09:18 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-03-2014 09:20 przez honolulu.)
Post: #8
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
witam ponownie.Właśnie pompki na 1 i 2 cylindrze są oryginalne jakie powinny być,natomiast na 3 i 4 są ze starszego typu.Szykuje się do zakupu 4 pompek bo oleju dalej przybywa,budą dalej trzepie,a mi już ręce opadają.Zrobiłem ponownie logi z 13 i 23.proszę zerknąć czy te pompki kuleją.

13 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_165175.html
23 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_165176.html
18 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_165177.html




Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 15 1,293 30-08-2023 06:14
Ostatni post: wesol
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 0 259 26-07-2023 16:17
Ostatni post: lpbilusie@o2.pl
  Sharan 1.9 BVK 115KM nie zbiera się z dołu. Proszę o analizę logów. burry-gk 2 796 16-05-2023 16:23
Ostatni post: wesol
  analiza logów AFN pupek 13 3,529 28-03-2023 13:48
Ostatni post: jacektokarz5@gmail.com
  Sharan 1.9 AVG wielka prośba o analizę logów Lenino 7 1,415 15-09-2022 21:23
Ostatni post: wesol
  Sharan 1.9 ASZ nie jedzie do 1800 Mat3usz 2 769 27-06-2022 21:00
Ostatni post: Mat3usz
  Analiza logów 1.9 tdi AUY mati2810 2 923 12-05-2022 06:16
Ostatni post: wesol
  Prośba o analizę logów 1.9 AUY Mikooo 5 1,572 12-04-2022 14:26
Ostatni post: wesol
  Brak mocy rekja 5 2,325 07-11-2020 21:36
Ostatni post: kalamb
  Analiza Logów 1.9 TDi AUY Kozi 0 1,011 17-08-2019 20:32
Ostatni post: Kozi

Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name