Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
|
24-11-2013, 14:36
Post: #1
|
|||
|
|||
analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
Witam wszystkich ma problem z nowo zakupionym sharanem.
Problem polega na tym,że samochód przyspiesza dopiero od 1800 rpm.Pod górę jeżeli nie wejdzie na obroty min 1800 to nie wjedzie i trzeba redukować na niższy bieg,mało tego samochód strasznie przenosi drgania z okolic silnika przy niskich obrotach(wymieniłem przeguby wewnętrzne i nic nie pomogło),ale czuje jakby nie dostawał paliwa. Jakiś 1 miesiąc temu wymieniłem pompowtryskiwacz na 1 cylindrze(kupiony na aukcji za 400zł z gwarancją),poprzedni nie podawał paliwa prawie w ogóle. Miałem jeszcze problem tego typu że ropa dostawała sie do oleju(wymiana uszczelniaczy nic nie dała,były uszkodzone gniazda pompek).po wymianie głowicy problem niby się rozwiązał(zrobiłem ok 1300 km i nie widać za bardzo żeby olej znowu przybywał, ale jak nie było mocy do 1800 obrotów tak nie ma do tej pory.No i te wkurzające drgania.... dynamiczne: 01 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149204.html 03 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149205.html 04 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149207.html 08 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149208.html 10 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149209.html 11 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_149210.html statyczne: grupa 000 001 003 17:50:45 Group 000 043 129 000 018 094 192 079 150 154 072 17:50:45 Group 001 903 /min RPM 5.2 mg/str Inj. Quantity 6.1°KW Idle Stabilization 81.0°C Temperature 17:50:45 Group 003 903 /min RPM 250.0 mg/str Mass Air / Rev. 249.9 mg/str Mass Air / Rev. 58.2 % Duty Cycle statyczne 004 007 013 Address 01: Engine (038 906 019 LQ) 17:51:43 Group 004 903 /min RPM 0.6 °ATDC Ign. Timing 6.1°KW Idle Stabilization 0.6°KW Idle Stabilization 17:51:43 Group 007 68.4°C Temperature 0.0 % Duty Cycle 32.4°C Temperature 82.8°C Temperature 17:51:43 Group 013 -1.95 mg/str Inj. Quantity 1.15 mg/str Inj. Quantity 0.42 mg/str Inj. Quantity 0.26 mg/str Inj. Quantity -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 LQ) 17:53:28 Group 010 249.9 mg/str Mass Air / Rev. 948.6 mbar Absolute Pres. 958.8 mbar Absolute Pres. 0.0 % Load 17:53:28 Group 018 0.0 (no units) 0.0 (no units) 0.0 (no units) 0.0 (no units) 17:53:28 Group 023 -55.0 (no units) 11.0 (no units) -10.0 (no units) 0.0 (no units) statyczne 010 018 023 Address 01: Engine (038 906 019 LQ) 17:53:32 Group 010 235.2 mg/str Mass Air / Rev. 948.6 mbar Absolute Pres. 958.8 mbar Absolute Pres. 0.0 % Load 17:53:32 Group 018 0.0 (no units) 0.0 (no units) 0.0 (no units) 0.0 (no units) 17:53:32 Group 023 -51.0 (no units) 10.0 (no units) -4.0 (no units) 1.0 (no units) |
|||
Reklama
|
|||
|
24-11-2013, 15:49
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
trudno tu powiedziec co jest dobrze a co zle bo ktos grzebal w orpogramowaniu i jest ot na 99% nieudolny chiptuning tudzież jakis wgrany gotowy wsad z neta czyli tzw ( przepraszam za wyrazenie ale musze) "rozpierdalacz"
|
|||
24-11-2013, 16:07
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
(24-11-2013 15:49)wesol napisał(a): trudno tu powiedziec co jest dobrze a co zle bo ktos grzebal w orpogramowaniu i jest ot na 99% nieudolny chiptuning tudzież jakis wgrany gotowy wsad z neta czyli tzw ( przepraszam za wyrazenie ale musze) "rozpierdalacz" dzięki za podpowiedź,jutro postaram się ogarnąć temat z nowym oprogramowaniem(widocznie poprzednik coś majstrował) i wrzucę ponownie logi.Na podstawie których parametrów mogę wywnioskować,że ktoś coś grzebał? |
|||
24-11-2013, 16:19
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
w zasadzie wszystkich bo i przpelywka idzie na maxa- tyle ile eCM jest w stanie pokazac i to dosc dlugo w zakresie obortowym i na dawkowaniu paliwem po MAF tez idzie na max czyli 70 mg na suw i po doladowaiu widac ze dygniete konkretnie bo masz takie doladowanie jak w 130 konnym ASZ a nawet i wiecej. Jakis baran podniósł wszytsko co sie da bez ładu i skladu. Mocy tez wcale niekoniecznie musialo pryzbyc jakos mega duzo a napewno nie jest to zdrowe dla suszarki.
|
|||
01-02-2014, 15:19
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr. ponowne logi
Witam ponownie.
Po dłuższej chwili udało mi się podmienić mapę silnika na oryginalną(faktycznie była zmieniona).Autko zlogowane na nowo.Po zmianie mapy zauważalny spadek mocy,do 4000 obr. nie chce dojść nawet,drgania nie ustąpiły,auto dopiero zaczyna przyspieszać przy 1800 obr. przy jednoczesnych drganiach,pod stromą górkę trzeba wbić 1 żeby podjechać.Zaczynam obstawiać uszkodzone pompowtryski(2 założone oryginalne i 2 podobno na starej wtyczce od starszego modelu). dynamiczne: Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_158104.html Grupy: 003,004,008 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_158098.html Grupy: 010,011,023 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_158097.html BS: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_158099.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_158105.html statyczne: 12:48:02 Group 000 043 124 000 020 094 193 083 155 138 073 12:48:02 Group 001: Injected quantity 903 /min Engine speed 820-900 5.8 mg/str Injected quantity 3.0-11.0 4.6°KW Spec. Inj. duration 5-7 °Ck. 78.3°C Coolant temp 80-110°C xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 12:48:50 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 903 /min Engine speed 820-900 250.0 mg/str MAF (specified) 230-420 245.0 mg/str MAF (actual) 230-420 58.6 % EGR duty cycle 10-95% 12:48:50 Group 004: Unit Injectors valves command 903 /min Engine speed 820-900 -0.0 °ATDC Spec start of inj. 1BTDC-2ATDC 5.6°KW Spec inj. duration 5-7°Ck. 0.6°KW Synchro. angle -3..+3°Ck. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 12:49:29 Group 007: Temperatures (Engine cold-contact on: ~Amb. temp) 57.6°C Fuel Temp ~Amb.Temp.°C 0.0 % Fuel cooling state On:100%-Off:0% 29.7°C Intake Air Temp ~Amb.Temp.°C 80.1°C Coolant Temp ~Amb.Temp.°C 12:49:29 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 903 /min Engine speed 2850-3150 958.8 mbar Spec. intake press. 2000-2150 958.8 mbar Actual intake press. 2000-2200 19.9 % D.cycle MAP 40-95% xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
|||
01-02-2014, 15:34
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
turbo szaleje to pewne. Na 90% winna jest geometria w turbinie. Turobo do wyciagniecia i wyczyszczenia. elektorzaowrek N75 wydaje sie byc sprawny ale nie zawadzi go tez rozebrac i wyczyscic.
Nie loguj grup tak na pale. Przeciez jest porada. Po co logowac tyle grup na raz. To ze program daj etak amozliwosc to nei znaczy ze tak trzeba. Poza tym logujesz 010 i 011. Przeciez one paplaja w zasadzie to samo. 023 i inn elogi pompek jak 013 robi si ena postoju nie podczas jazdy. Takie ustawienie trzech grup naraz muli odczyt parametrów bo prgram vag musi odczytywac tryz rzeczy na raz a ma przeciez pewne ograniczenia predkosciowe na łączu z autem. Zrob jeszcze na cieplym loga 013 i 023 razem ale statycznie czyli na postoju. Zobaczymy czy pompki sa w miare zdrowe. |
|||
03-02-2014, 16:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2014 16:05 przez jolantcha61.)
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
a pompowtryski załozyłes o tych samych nr ??
sprawdz jakie masz kody na nich i czy wszytskie sa rowne |
|||
17-03-2014, 09:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-03-2014 09:20 przez honolulu.)
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: analiza logów auy 115 km drgania silnika,brak mocy do 1800 obr.
witam ponownie.Właśnie pompki na 1 i 2 cylindrze są oryginalne jakie powinny być,natomiast na 3 i 4 są ze starszego typu.Szykuje się do zakupu 4 pompek bo oleju dalej przybywa,budą dalej trzepie,a mi już ręce opadają.Zrobiłem ponownie logi z 13 i 23.proszę zerknąć czy te pompki kuleją.
13 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_165175.html 23 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_165176.html 18 http://vaglog.rtnet.pl/taxiyoyo_165177.html |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Proszę o analizę logów | lpbilusie@o2.pl | 15 | 1,293 |
30-08-2023 06:14 Ostatni post: wesol |
|
Proszę o analizę logów | lpbilusie@o2.pl | 0 | 259 |
26-07-2023 16:17 Ostatni post: lpbilusie@o2.pl |
|
Sharan 1.9 BVK 115KM nie zbiera się z dołu. Proszę o analizę logów. | burry-gk | 2 | 796 |
16-05-2023 16:23 Ostatni post: wesol |
|
analiza logów AFN | pupek | 13 | 3,527 |
28-03-2023 13:48 Ostatni post: jacektokarz5@gmail.com |
|
Sharan 1.9 AVG wielka prośba o analizę logów | Lenino | 7 | 1,413 |
15-09-2022 21:23 Ostatni post: wesol |
|
Sharan 1.9 ASZ nie jedzie do 1800 | Mat3usz | 2 | 766 |
27-06-2022 21:00 Ostatni post: Mat3usz |
|
Analiza logów 1.9 tdi AUY | mati2810 | 2 | 922 |
12-05-2022 06:16 Ostatni post: wesol |
|
Prośba o analizę logów 1.9 AUY | Mikooo | 5 | 1,571 |
12-04-2022 14:26 Ostatni post: wesol |
|
Brak mocy | rekja | 5 | 2,325 |
07-11-2020 21:36 Ostatni post: kalamb |
|
Analiza Logów 1.9 TDi AUY | Kozi | 0 | 1,011 |
17-08-2019 20:32 Ostatni post: Kozi |