19-02-2014, 17:42
Dziwne jakieś te nr
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
AUY 1.9TDI Logi - Szarpanie silnikiem
|
19-02-2014, 17:46
to nie sa nr pompek. Nr pompki to np 038 130 073 AC. I ta koncowka jest wazna bo zamiennie jest np AK z tym AC.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-02-2014, 17:55
(19-02-2014, 17:46)wesol napisał(a): to nie sa nr pompek. Mało tego, google nawet nic nie znajduje z takimi numerami. Skąd je masz?
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
19-02-2014, 18:09
hehe mechanik jak rozbierał wszystko i je wyciągał spisywał sobie coś z nich porpostu by wiedzieć która gdzie siedziała zadzwoniłem do niego i to nie sa te nr katalogowe jutro mi je rano spisze bo pompki są nadal w tej firmie co regeneruje pompowtryski za testy ich do zapłaty mam 120 zł a uszczelki jakies 25 zł za jedną panewki moje to masakra aż w tych blaszkach w srodku taki rowek jakby ktoś wzioł punkcik i młotkiem nawalał a szklanki to jak klocki hamulcowe trą bez klocka dawno pościerane czubki całość części jaka mnie wyjdzie na zabawe to licze ze pompki około 250 plus części popychacze 35 zł za sztuke INA zimering wałka rozrządu 27 zł panewki 10 sztuk 140 zł z wysyłką z welmotu 460 plus robota pewno z 1000 zł jak to niepomoze to mnie szlak trafi tak czy siak po złożeniu w piątek bo na piątek będą części zrobie logi i sprawdzicie jak jest poprawa powiedzcie mi czy jak np. pompowtrysk ma do kitu uszczelke to np. gubi ciśnienie ? nie wiem łapie powietrze czy coś tego typu ? by az kulało silnikiem ?
19-02-2014, 22:24
Uszczleki a w zasadzie oringi sa po to by oddzielic ukla dpaliwowy od olejowego zeby oba ustroje si enie mieszaly a pryz okazji nie zapowietrzac ukladu paliwowego. Na dole masz uszczleke miedziana ogniowa i jak ona bedzie tez przepuszczac to spaliny beda szly i tez beda trafiac w uklad paliwowy czyli zapowietrzenie gotowe.
Poskladaj silnik na tych nowych popychaczach panewkach itd. Pompki nawet lepiej jakby nie trafily na te same miejsca to bedzie widac czy sa liche czy moz ejakas korba podgieta nieco albo nieszczlenosc na zaworze jakims itp. Tylko niech ustawi te pompowtryski jak ksiazka podaje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
20-02-2014, 08:28
o wlasnie jakby ktos mogl dac namiar na ustawienie pompek wiem ze scrappy gdzies dawal link ale nieumie go znajsc
20-02-2014, 12:37
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
20-02-2014, 14:48
aha a zdawało mi się ze kiedyś jakiś post czytałem i ty dawałeś no ale ważne ze cos jest moje pompki wszystą są 036 130 073 ak dla pewności znajomy za 50 zł w zucił je w firmie do maszyny za kłodzkiem co regenerują za pare groszy i tez stwierdził ze są w normie części będą jutro wiec na testy ich jest czas jeszcze a co teza 2 firm to nie jednej skoro pompki ok dlaczego z rana palił na 3 gary i niebieski dym ?
20-02-2014, 23:05
mam tak samo załozyłem inne pompki i na 4 cylindrze na zimym wariuje troche sattystyki 013 023 myslałem ze cos z 4 cylinderm zamieniłem pompki 3 na 4 i po zamianie okazuje sie ze teraz jest problem na 3 cylindrze po chwili pracy wszytsko sie stabiuliuzje i wszystkie chodza prawie idealnie rano przy rozruchu 5 sekund niebieski dym i chwile faluja obroty minimalnie ledwo idzie zauwazyc
25-02-2014, 00:31
nie wiem kolego czy masz tak samo jak ja mam z autem dziś auto zostało poskładane na nowych częściach do głowicy pompki odebrane z firmy co regenereuje wymienili uszczelki i jakies końcówki bo w komplecie były . auto odpalone idealnie 4 gary obroty idealnie zero jakiegoś uskoku czy coś oczywiście pompki po założeniu wyregulowane według przepisu z forum noi co i [automat-usunięto wulgaryzm] zbita auto jak miało tak nadal ma kwadratowe kołoa do 2000 obrotów po tych obrotach i rozpędzeniu auto już ma koła okrągłe jedzie jak należy . teraz pompki nieświrują ta co tak bardzo latała na 0.6 teraz skacze tak na 0.2 0.3 mechanik mówi ze powinno isc z nią normalnie a nie to co te auto wyrabia . sięgając w przeszłość po wymianie dwumasy auto przez około 1000 km jeździło ok z tego co pamiętam niebyło drgań nawet w rozmowie z forumowiczem na temat skrzyń stwierdził ze mogę mieć ten luz w skrzyni a dlatego po założeniu nowego sprzęgła niebyło czuc przez 1000 km nic drgań bo może dwumas musiał się ułożyć i sprzęgło idąc w tą teze koło dwumasowe jutro będzie sciągane i idzie do reklamacji ciekawe co sachs powie ;/
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
logi dynamiczne i statyczne | zajdeljarek | 2 | 1,503 |
13-01-2021, 09:41 Ostatni post: zajdeljarek |
|
LOGI DYNAMICZNE | Stempel | 3 | 2,584 |
10-01-2021, 18:30 Ostatni post: wesol |
|
Logi dyn 1.9tdi AFN | mustang727 | 23 | 7,609 |
28-09-2020, 19:41 Ostatni post: wesol |
|
ASZ 1.9 tdi logi | Niemago | 3 | 1,963 |
16-07-2020, 16:23 Ostatni post: wesol |
|
AUY 1.9TDI po regeneracji turba | mikolaj | 2 | 1,246 |
03-05-2020, 20:40 Ostatni post: mikolaj |
|
ALA 1.9TDI AUY po wymianie turbo | mustang727 | 1 | 1,313 |
18-03-2020, 07:58 Ostatni post: wesol |
|
Logi 1,9 TDI 130 KM ASZ wibracje w przedziale 1700 -2000 obr/min | Tomek Westfalia | 34 | 10,597 |
02-03-2020, 11:48 Ostatni post: wesol |
|
analiza, logi 1,8 t | picia78 | 3 | 2,063 |
15-07-2019, 21:37 Ostatni post: picia78 |
|
Mapowany sharan spadek mocy.. Logi dynamiczne.. | sivyx | 3 | 1,677 |
23-06-2019, 20:25 Ostatni post: wesol |
|
Logi turbiny | romi72 | 20 | 5,816 |
17-06-2018, 18:29 Ostatni post: wesol |