Właśnie nie tak pięknie, przymierzałem je i musiał byś albo dać je przy samym początku kratki ( krawędź kratki bliżej środka nie halogenu ) i by sięgały do początku halogenu prawie - tylko wtedy będą świeciły "do siebie" tzn światło by się przecinało na krzyż przed samochodem. Albo spróbować dać je o 2-3 cm obok żeby były pod innym kontem i wgłąb żeby świeciły bardziej prosto. Tylko wtedy musiał byś wycinać bok kratki przy halogenie + część dziennej lampy by wpadała do środka "do zderzaka". Też je chciałem zakupić, sprzedający w sklepie miał tez ten model ( 3 przymierzałem ) NSSC 506HP , 501HP i te które pokazałeś. I z nimi było by najwięcej roboty i najmniej by to spasowało. Jednak świecą one na tyle mocno że nawet jak by główna wiązka światła szła na "krzyż" to na wprost z odbłyśników i tak będą widoczne. Tylko trzeba więcej kombinować ;-)
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm