13-04-2020, 11:20
To w końcu DRL ma gasnąć po włączeniu mijania czy postojowych? Bo we wszystkich instrukcjach montażu homologowanych zestawów widziałem, że napięcie sterujące wyłączeniem DRL jest brane z zasilania świateł postojowych.
Drugie pytanie. Światła DRL mają zapalać się po przekręceniu kluczyka. W którą pozycję? Znów tutaj przytoczę instrukcje producentów (tych z homologacją) - można tak podłączyć DRL aby ich włączenie sterowane było poziomem napięcia - włączają się jak napięcie wzrośnie pow. 13V a to ma miejsce przy pracującym silniku. W przypadku samochodów z systemami start’n stop czy jak one się tam nazywają faktycznie trzeba podać zasilanie po stacyjce aby światła nie gasły.
Idąc za cytowanym p. Jakubiakiem, dopuszczalna jest sytuacja gdy mamy włączone jednocześnie światła postojowe oraz DRL, mało tego - tak powinni być?
Drugie pytanie. Światła DRL mają zapalać się po przekręceniu kluczyka. W którą pozycję? Znów tutaj przytoczę instrukcje producentów (tych z homologacją) - można tak podłączyć DRL aby ich włączenie sterowane było poziomem napięcia - włączają się jak napięcie wzrośnie pow. 13V a to ma miejsce przy pracującym silniku. W przypadku samochodów z systemami start’n stop czy jak one się tam nazywają faktycznie trzeba podać zasilanie po stacyjce aby światła nie gasły.
Idąc za cytowanym p. Jakubiakiem, dopuszczalna jest sytuacja gdy mamy włączone jednocześnie światła postojowe oraz DRL, mało tego - tak powinni być?
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.